Hoe snel zwanger na miskraam?

hoi ik ben zelf meteen na een miskraam weer zwanger geworden dus het kan wel maar de gynacoloog adviseert wel om een maand tewachten totje weer ongesteld wordt omdat je nog ongeveer 4weken hormonen in je bloed en urine hebt en het dus dan heel lastig is omvor je zelf te weten of je weer zwanger bent of niet en het ligt er ook aan hoever je zwangerschap gevordert was bij mij was het 16 weken en ik was lichamelijk nog niet goed hersteld en toen al weer zwanger waar ik wel heel blij mee was maar toch lichamelijk was het heel zwaar hopelijk ben je snel weer zwanger

Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik er wel wat aan heb. Ik denk dat ik toch wacht tot ik weer ongesteld word met het echt proberen.
Als ik dan toch zwanger word voor die tijd is het een "lucky shot".
Liefs kaatje

Hoi Kaatje,
Ik ben het gelijk weer gaan proberen, nadat het bloeden weer was gestopt. En dan moet het vruchtje wel uit je zijn. Ze zeggen wel dat je nog een keer ongesteld moet worden. Maar dat is alleen maar omdat je dan goed kan uitrekenen wanneer je zwanger bent geraakt. Nou mocht het zo zijn, dan maken ze maar een termijnecho. En als je lichaam er nog niet aan toe is lukt het toch niet. Ik zou het lekker weer gaan proberen. En misschien kan je ook ovulatie testen gaan gebruiken. Want mijn cyclus schommelde tussen de 25 dagen en 34 dagen na de mk. Bij mij duurde het 6 maanden voordat ik zwanger was. Maar dat kwam omdat we op het verkeerde moment klusten. Door die ovulatie testen ben ik erachter gekomen dat we altijd te vroeg klusten.Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger.
Heel veel succes.
Liefs Nance

Wat fijn dat je nu zwanger bent. Er is dus ook hoop voor mij. Kun je deze testen gewoon bij de apotheek halen?
En hoe werkt het dan? Ik heb dit nog nooit geprobeert. Dit is mischien wel beter omdat ik nu niet weet wanneer ik ongesteld moet worden.
Liefs kaatje

Terug
Bovenaan