Hoe snel zwanger na miskraam?

Lieve dames ,

De titel zegt het al. We waren bijna 1 jaar bezig voor de derde, en 1 maand geleden was het zover dat we een positieve zwangerschapstest in handen hangen heel gelukkig en blij dat we dit wonder mochten verwelkomen.

Helaas is het na bijna 7 weken uitgelopen op een miskraam. Ik heb voor mijn dochter ook een miskraam gehad. Maar dit keer was ik verder en merk ik dat het heel veel verdriet doet.
ik weet dat het wellicht wel weer even kan duren, maar ik hoor ook regelmatig om me heen dat vrouwen na een miskraam sneller zwanger raakte?

Graag hoop ik van jullie verhalen te horen hoe het bij jullie ging?

Liefs linda
 
Ik was daar ook zo benieuwd naar dus hierbij hoe het bij mij ging. Met kerst een miskraam met 7 weken. In januari meteen weer zwanger. (Dus de volgende cyclus zeg maar), dit ging meteen mis, kort na de positieve test. Nu ben ik 13 weken zwanger, dus ik had in juli weer een positieve test. Ik moet zeggen dat wij na die twee miskramen wel even pauze hebben genomen. Ik denk dat we het in maart of april oid weer zijn gaan proberen. Dus binnen een half jaar weer zwanger iig. Heel veel sterkte en succes!
 
Ik had op 7 juni een curretage na een miskraam en nu ben ik zwanger. Ik hoop dat het deze keer goed gaat allemaal. Ik heb er nog geen gevoel bij misschien is dat zelfbescherming, ik denk niet dat het persee slecht is dat ik nog "uit" sta. (Moeilijk uit te leggen) Bij de miskraam had ik namelijk wel een voorgevoel dat het niet goed was. Nu afwachten tot 1 november.... bij de 1e zwangerschap had ik pijnlijke borsten ik kon er niet eens meer mee liggen dat had ik in de 2 zwangerschap en nu niet.... ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is.... wel heb ik stemmingswisselingen en ben ik moe. Normaal kan ik slecht naar de wc ivm prikkelbare darm syndroom nu kan ik bijna elke dag, heb wel 1 keer gehad dat het moeilijk ging en ben al best opgeblazen. Succes dames
 
Terug
Bovenaan