Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zou ook zeggen Feebe/ Feebuh... Fiebie schrijf je als Phoebe... (al hadden vrienden van ons een hond die ze naar Phoebe in Friends hadden genoemd...reactie van onbekende: goh wat een leuke noema Foebe )
Maar gewoon doen wat jullie leuk vinden, er zullen alleen velen zijn die het fout uitspreken...
Onze oudste heet Thymen...gokje de meesten van jullie lazen/dachten Thijmen?!
Het is dus uitgesproken als Thiemen... tja gaat bij nieuwe mensen bijna altijd fout, maar dan zeggen we maar dat het dus Thiemen is als uitspraak.... (met soms de toevoeging dat Yvonne toch ook uitgesproken wordt als Ievonne en niet als ijvonne???)
Vind het een leuke naam en zeker passen bij de namen van de 2 kindjes die er al zijn!
Ik vind het een leuke naam. En volgens mij is de uitspraak wel duidelijk die jij bedoelt en mensen weten het trouwens snel genoeg en als ze het niet begrijpen kun je het altijd zeggen toch?
Ik voel overigens nog niets.... het is al 3 keer begonnen, maar heeft niet doorgezet.... Ach we wachten maar af, ik ga zo lekker pittig eten, wellicht helpt dat
Ik vind Febe niet echt een leuke naam. Omdat, wanneer ik hem zo zie, ik niet weet hoe ik hem moet uitspreken. Ik moet een beetje aan de Febo denken..
Maar dat is natuurlijk geen reden om je evt meid zo te gaan noemen want als je het zelf een mooie naam vind ... gewoon doen!! Wij hadden ook zo'n naam dat niemand wist hoe je die uit moet spreken terwijl het voor ons 'gewoon' is, maar nu zijn ze ook gewend.
De namen van je andere kinderen vind ik wel heel mooi. Vooral Mees.
Misschien heb je iets aan deze namen.
Mirte
Maud
Evi
Siene
Fien (e)
Ninthe
Lea
Reza
Rena
Succes en als Febe voor jullie DE naam is: Gewoon doen hoor!!! ... Maareh hoe wilden jullie de naam nu uitspreken???
Hoi "Tess""
We wilden hem uitspreken zoals je het ziet, dus eigenlijk de simpelste vorm..
Gewoon Feeebe..zeg maar. En het staat echt ook in het namen boek, en op internet. Komt volgens mij uit Belgie.
Vind Fiene ook leuk ja, maar we hebben nog even.. Groet R