Hoe staat het ervoor met de voorbereidingen?

Gisteren hebben wij de meubels voor ons kleine meisje besteld.
aangezien er op alles lever tijden zit moesten we dit nu wel gaan doen.
Als het goed is word alles eind september geleverd.
Wij streven ernaar om onze zoon eind september in z'n nieuwe kamer over te hebben.
Dan kunnen wij daarna de oude kamer van onze zoon klaarmaken voor ons meisje.
Word nog een hele klus allemaal pfff word er nu al moe van, maar wel heel leuk.
We kregen op alles 15% korting dus de korting liep aardig op.
Ook hebben wij voor onze bugaboo cameleon de roze aanvullende bekleding besteld. Misschien dat ik van de week nog wat dingen bestel want deze week krijg je nog op alles 15% korting.
Als ik zo zit te denken dam gaat het allemaal supersnel zeg!!
Hoe staat het ervoor met de voorbereidingen voor de komst van de baby's december mama's?

Hoi marissa,

Zo dat is lekker vlot!!
Jullie hoeven nu alleen nog maar te wachten dus :),
Fijn hoor.
Bij ons moet alles nog een beetje gaan beginnen pfff.
Heb er wel zin in hoor.
Zal blij zijn als alles af is.

Grtjs

Leuk om te lezen dat jullie ook al zo bezig zijn!
Wij hebben ook de Bugaboo cameleon gekocht, maar dan nog neutraal van kleur. Maar wel al gekeken in welke winkel de uitbreidingsets op voorraad zijn, want zodra ons ukkie is geboren halen we de roze of blauwe uitbreidingsset op. Zoo leuk!!
En verder zijn we druk aan het klussen, jongste gaat naar zolder, waar een kamer gemaakt wordt. Ramen zitten er in, CV, nu druk met alle muren. Wij hopen ook eind september klaar te zijn, zodat we van zijn kamertje weer een echte babykamer kunnen maken.
Ik word er nu al zenuwachtig en zelfs gestressd van als ik denk aan alles wat we nog moeten doen. Hebben jullie dat ook?
Verder hebben we al een wieg gekocht, van Bopita die een beetje kan schommelen. En een ronde box! Boxkleed kopen we ook pas als we weten welke kleur we moeten kopen....
Heerlijk om zo te shoppen he?
Zijn jullie al met het geboortekaartje bezig?

Groetjes Brigitte

Wij hebben ook al een babykamer gekocht. Vorige week is er nieuwe vloerbedekking in gekomen. De babykamer komt over ongeveer 4 weken. En morgen hebben wij de 20 weken echo dus dan kan ik bewustdingen kopen in blauw of roze. Hebben jullie ook een thema van de babykamer? Wij hebben als thema grijs/witte nijntje. Het is wel super leuk om alles aan te schaffen. De box en kinderwagen hebben wij ook al gekocht. En morgen ga ik bezig met een muurschildering van nijntje! Echt super leuk! Wij zijn nog niet met een geboortekaartje bezig, daar wacht ik nog 10 weken mee.
Liefs Karolien

hoi hoi
jullie zijn allemaal lekker vlot zeg.........
hier staat eerst nog een verbouwing op stapel van de keuken en woonkamer. Vorige week de kasten leeg geruimd en ingepakt. Nu zijn we bezig het behang van de muren te trekken, wat een klus zeg..
halverwege september moet alles klaar zijn.
de Babykamer is al geverfd en de muren zijn klaar, we hadden deze slaapkamer al neutraal geschilderd als logeerkamer en met wat accesoires wordt het omgetoverd tot een babykamer. Ik zit nog wel te denken aan een mooie tekst op een van de muren........ En eigenlijk zal onze ukkie de eerste tijd hier niet veel vertoeven want wij slapen op de begane grond en ik wil mijn kindje eerst lekker dicht bij mij hebben. Verder is mijn moeder de wieg te bekleden en ik ben bezig met de lakentjes en dekentjes voor de wieg en de kinderwagen. Ik heb een kinderwagen uit de 50/60-er jaren met een lekkere grote bak.
voor de commode boven gebruiken we een ou dressoir wat mijn vader wit gaat schilderen maar dat kan pas over een paar weken.
lekker hobbyen dus!!
jullie allemaal veel plezier met shoppen en klussen

groet Froukje

Hier gelukkig geen verbouwingen!
Mn vriend heeft net 2 weken vakantie gehad, vandaar dat de babykamer nu al klaar is. Begin ook steeds meer last te krijgen van mn bekken, dus hoe langer ik wacht hoe minder ik zelf kan doen. Wij hebben ook nog geen geboortekaartje. Wil toch nog iets overhouden om nog te doen ;). We hebben nog een badje, lampjes, kruikjes en een verzorgingstas nodig. En verder nog een paar kleertjes. Verder heb ik alles wel geloof ik :).....x Maris

Wij hebben alleen de kinderwagen nu aangeschaft!
Verder nog niet echt bezig geweest!
Het kamertje is nu nog een puinhoop staat van alles in wat opgeruimd moet worden.
Maar mijn man had het geweldige idee om de beneden verdieping nog even opnieuw in de verf te zetten dus daar gaan we eerst mee bezig.
Badje staat nog bij mijn broertje dus die moeten we nog even terug vragen en idd wij moeten nu ook kruiken aanschaffen.
Maar dat kan nog wel wachten.
Zou al wel willen kijken in boeken voor geboorte kaartjes dat lijkt me weer zo leuk om te doen maar daar wachten we nog wel even mee.
Iedereen veel plezier met de voorbereidingen geniet er van.
XXX Chan

Terug
Bovenaan