Hier staat het kamertje nog vol,maar wij hebben afgelopen zaterdag de pretecho gehad en we krijgen een Meisje! helemaal leuk!
tsja ik heb nu een lichte paniekaanval over dat kamertje,ik vroeg gister namelijk aan manlief "zeg lief heb jij zelf nog ideeën voor de babykamer?".
(van onze oudste heb ik de kamer alleen gedaan).
zegt manlief doodleuk "jawel" en verder kwam er niets uit(werd een verrassing!)
toevallig zaten we net bij kennissen en die vroegen ook hoe de babykamer opschoot nou toen kwam de aap uit de mouw ,manlief wil 1 wand gaan raggelen en geluidsdicht maken voor de buren,en zelf lampjes maken en dingen op de muurschilderen! blinde panierk schoot door mij heen! (wij wonen nu bijna 5 jaar in ons koophuis en dit zou mijn droomhuis worden,manlief zou overal voor zorgen,gevolg: kamer is nog steeds half in de verf,bijkeuken zit nog steeds geen vloertje in gewoon kaal beton,en zo kan ik nog wel even doorgaan.tis niet zo dat het een bouwval is maar er blijven altijd dingen onafgemaakt.)
dus ik probeer nu een goede manier te bedenken om mijn liefste uit te leggen dat ik het geweldig vind dat hij zo erg betrokken is bij ons kleine meiske maar dat ik eigenljk al tevreden ben met een mooi wit behangetje en roze accentjes zonder dat ik hem voor zijn hoofd zal stoten en met het gevolg dat ik straks weer alleen een babykamertje aan het maken ben.ben juist blij dat hij er deze keer zo mee bezig is.
verder hebben we al een kinderwagen en een badsetje en vandaag heerlijk geshopt voor allemaal kleertjes en roze accesoires!
veel liefs mariska