Hoe staat het ervoor met de voorbereidingen?

Wij hebben vorige week een prachtig brocante commode en ledikantje op de kop getikt via Marktplaats. We hebben net inkopen gedaan en komende week gaat er geschilderd en behangen worden... Ik had wel ideeen opgedaan maar ik vind het wel lastig hoor. We weten niet wat het is en dat maakt het wel iets moeilijker met kleuren enzo. Wij gaat eind deze week kijken voor een mooie klassieke kinderwagen ... misschien ook een tip voor Fruts... We gaan bij deze mevrouw kijken http://www.kinderwagen-nostalgie.com/ ik ben zo benieuwd.

hallo allemaal,

ik ben begonnen met kijken wat ik allemaal heb nog voor de baby aan kleertjes...
aangezien ik bij mijn ouders inwoon, krijgt de baby geen eigen kamer maar komt het bij mij op de kamer te liggen...
ik heb alles al, en ik hoef alleen maar het ledikant in elkaar te zetten....
dus ik wacht nog lekker voorlopig tot na de zomerperiode en als de twee oudste kids weer naar school mogen, heb ik me handen ook meer vrij.
2augustus heb ik een 20weken echo:)
krijg een hele uitgebreide echo, omdat ik niet weet wat er allemaal aan de "vader" kant in de familie voorkomt...
ik kijk wel erg uit naar deze echo omdat ik graag wil weten wat het wordt en dan kan ik dan meteen weer de kleertjes uitzoeken en in de kast leggen, zodat ik weet wat ik bij moet kopen ed...

het belangrijkste is dat ik voor de baby alles verder in huis heb aan spullen...
kom er alleen nu achter dat ik mijn kraamzorg nog niet geregeld heb... zal ik ook meteen es even gaan doen....

kus marleen

Wij hebben zaterdag een kamertje en een kinderwagen gekocht, hier kregen we een box, autostoeltje en campingbedje bij dus dat was erg leuk shoppen voor ons manneke.
Gisteren hebben we het kamertje waar hij komt te liggen helemaal uitgeruimd dus kunnen we volgende week beginnen met schilderen, helemaal zin in!
Begint echt steeds leuker te worden nu vind ik.
Aankledingen enzo moeten we nog kopen, maar dat komt nog wel.
Geboortekaartje heb ik al klaar, hoef alleen de gegevens in te vullen en dan kunnen ze gedrukt worden. Maar wil eerst een proefdruk om te kijken hoe hij er in het echt uit ziet.

Veel plezier allemaal met de voorbereidingen!

Hier staat het kamertje nog vol,maar wij hebben afgelopen zaterdag de pretecho gehad en we krijgen een Meisje! helemaal leuk!
tsja ik heb nu een lichte paniekaanval over dat kamertje,ik vroeg gister namelijk aan manlief "zeg lief heb jij zelf nog ideeën voor de babykamer?".
(van onze oudste heb ik de kamer alleen gedaan).
zegt manlief doodleuk "jawel" en verder kwam er niets uit(werd een verrassing!)
toevallig zaten we net bij kennissen en die vroegen ook hoe de babykamer opschoot nou toen kwam de aap uit de mouw ,manlief wil 1 wand gaan raggelen en geluidsdicht maken voor de buren,en zelf lampjes maken en dingen op de muurschilderen! blinde panierk schoot door mij heen! (wij wonen nu bijna 5 jaar in ons koophuis en dit zou mijn droomhuis worden,manlief zou overal voor zorgen,gevolg: kamer is nog steeds half in de verf,bijkeuken zit nog steeds geen vloertje in gewoon kaal beton,en zo kan ik nog wel even doorgaan.tis niet zo dat het een bouwval is maar er blijven altijd dingen onafgemaakt.)
dus ik probeer nu een goede manier te bedenken om mijn liefste uit te leggen dat ik het geweldig vind dat hij zo erg betrokken is bij ons kleine meiske maar dat ik eigenljk al tevreden ben met een mooi wit behangetje en roze accentjes zonder dat ik hem voor zijn hoofd zal stoten en met het gevolg dat ik straks weer alleen een babykamertje aan het maken ben.ben juist blij dat hij er deze keer zo mee bezig is.
verder hebben we al een kinderwagen en een badsetje en vandaag heerlijk geshopt voor allemaal kleertjes en roze accesoires!

veel liefs mariska

Leuk om te lezen dat iedereen zo langzaam aan lekker bezig is voor z'n kindje.
Heerlijk hè die voorbereidingen en zo fijn als alles straks klaar is.
Ik kan ook niet wachten tot alles af is, maar probeer ook wel optimaal te genieten van alles.

Groetjesss

EEn tijdje niet op het forum gezeten, door vakantie en durkte op het werk. Alweer de eerste werkweek er op zitten! Mijn man heeft toen we terug waren van vakantie gelijk de nieuwe kamer voor yara geverft. En ze slaapt vanaf die tijd in een peuterbedje, wat vanaf dag 1 goed gaat! Ze is hellemaal trots en blij met haar nieuwe prinsessenkamer! Ze zegt nu ook steeds ik ben groot he! Voorderest moeten we nu nog de babykamer opruimen en even opnieuw verven. Voor de rest hebben we alles nog in huis! Ik wil alleen heel graag een nieuwe kinderwagen! Daar gaan we volgende week even achter aan! En even kijken wat ik nog heb qwa kleertjes, want we willen niet weten wat het word dus wil ook niet teveel kopen want zodra Yara geboren was heeft ze de neutrale kleertjes haast niet aangehad en zijn we wezen shoppen voor meisjes kleertjes. Geboortekaartje zijn we haast al uit. We gaan weer naar de drukker, zelfde idee als Yara haar kaartje. Een drie luik, voorkant word nu anders, bij Yara hebben we de het geboorte kaartje van mijn man gebruikt voor de voorkant, en nu kijken we of we iets met mijn geboortekaartje kunnen doen, en de rest met foto's net als bij Yara!

Terug
Bovenaan