Hoe staat het met iedereen?

Ik ben sinds mijn verlof wat minder actief op dit forum. Dat komt omdat ik zelf nog veel thuis te doen had en heb. De belangrijkste dingen zijn nu gedaan, maar er is nog wel genoeg de komende week. Ik hoop dat dochterlief mooi rond de uitgerekende datum komt (15 december).
De middelste is zonder problemen verhuisd. We hebben een goede Sinterklaas achter de rug. Zojuist hebben we een wolk en 2 vogeltjes uit triplex gezaagd, dan kan ik morgen beginnen met verven: Vogeltjes als versiering aan de muur en de wolk voor het naamplaatje, waar ik letters op zal plakken.
Veel uitzoekwerk van kleren voor de oudere 2 ook nog te doen.
Toch ben ik erg tevreden wat ik vorige week allemaal nog heb kunnen doen. Als er geen zieken zijn, schiet het tenminste een beetje op.

Ik vind het fysiek wel echt zwaar worden. Mijn buik drukt echt op mijn bekken, inmiddels toch weer aambeien ontwikkeld, om de 5 minuten naar de WC en toch nog regelmatig last van maagzuur. Dat zijn dingen die straks zo voorbij zijn en daar kijk ik naar uit.

Ik ben benieuwd hoe het straks met drie kinderen is. Ik ben er mentaal ook steeds meer aan toe.

Zijn er al anderen bevallen:?

Groetjes en sterkte allemaal,

Tamar

hoi hoi...ik ben er nu ook wel aan toe om te bevallen.mijn uitgerekende datum is rond kerst,maar sinds ze afgelopen donderdag hebben geprobeerd om onze kleine man te draaien,is mn buik toch wel harder,duren de nachten langer en ben ik ook vaak wakker.afgelopen nacht met flink rugpijn.ppfff.hier zijn ook de meeste dingen klaar.wij weten ook nog niet of het een gewone bevalling gaat worden of een keizersnede ,omdat ie in een niet gemakkelijke stuit ligt. groetjes ,en toy toy..karin

hoi hoi

nou ik ben er ook klaar mee...Ik moet tot 31 dec maar ik heb zo'n zeurende pijn in mijn rug en menstruatie achtige klachten dat ik begin te hopen dat ie wat vroeger komt. Tja nu mag het, ik ben nu eindelijk 37 weken. Alles is gedaan. hopelijk duurt ie niet lang meer... mijn eerste zoon kwam met 38 weken, alhoewel dat niks zegt hoop ik het toch...
Jullie allemaal veel kracht toegewenst voor als het zo ver is!!!

xxxx nathy

Mijn uitgerekende datum is al voorbij, was 2 december. Ik vind het sinds twee dagen in ene veel zwaarder. Misschien omdat ik altijd had gedacht dat ze eerder zou komen. Mijn eerste kwam twee dagen na de uitgerekende datum.

Verder dus al zo'n twee weken last van voorweeën, erg vervelend. Maar goed, de kans dat er wat gebeurt wordt wel steeds groter nu. Ik hoop nog op vandaag.

Sterkte nog voor iedereen

Mijn uitgerekende datum is 10 december, maar had stiekem al gehoopt om de kleine in mijn armen te hebben. Onze zoon is 4 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Jammer genoeg heeft deze besloten langer te blijven!!
Helaas niets aan te doen.

Iedereen heeel veel succes!!

Ik ben 10 december uitgerekend en van mij mag het echt wel komen. Ben het erg zat. Heb de laatste 2 dagen erg veel last van mijn buik harde buiken krampen. s'Nachts ook veel wakker slecht slapen ik word al twee nachten badend in het zweet wakker zonder dat ik voor zover ik weet raar gedroomd hebt.
De oudste kwam bij mij op de uitgerekende dag en de jongste (bijna middelste) kwam 1 dag na de datum dus hoop heel erg dat deze zich ook een dezer dagen aandiend. Zou het ook jammer vinden als de kraamweek in de kerstvak. valt. Is denk ik lekkerder voor mijn zoontje als die in die eerste week gewoon naar school kan.
Maar goed je doet er niks aan dus we wachten gewoon rustig en ook wel iets ongeduldig af.

Iedereen heel veel succes!!!!

Hoi,

Mijn uitgerekende datum was 5 december, maar hier ook nog niks aan de hand.
Mijn dochter was 2 dagen te laat en daar had ik toch min of meer ook een klein beetje op gerekend dat deze baby ook zo komen maar helaas. Aan de andere kant ben ik blij dat de daten van de Sint weer voorbij zijn.
Wachten duurt alleen zo lang.
Voor de rest hier ook de bekende klachtjes, slecht slapen, maagzuur en nu ben ik ook nog eens snotverkouden dus ook niet echt gunstig bevallen en een dochter nu die erg ongeduldig is dus alleen daarom al hoop ik dat het niet al te lang meer gaat duren.

Ik wens ook iedereen heel veel succes en dat we hier snel mogen vertellen dat we bevallen zijn van mooie gezonde kinderen en hopelijk voorspoedige bevallingen.

Gr. Jacqueline

hallo, mijn uitgerekende datum is 20 december, maar iedereen die ik spreek zegt dat hij vast later komt, ik kan niet meer wachten en heb het nu tog egt gehad.
als hij later komt, is dat geen ramp, maar ik hoop tog egt dat hij nog in 2009 tevoorschijn komt, anders word ik egt gek.

de rest van julie nog veel succes, liefs milou

Terug
Bovenaan