Hoe staat het met iedereen?

Nog niemand bevallen dus! Ik helaas ook nog niet, mijn uitgerekende datum is de 14e. Heb gisteren bewust ons hele huis schoon gemaakt, niet dat het kriebelde, maar hoopte dat het zou helpen......een soort van opgelegde nesteldrang. Maar helaas vandaag nog niets in beweging.

Ik ga mij er nu maar langzaam op voorbereiden dat deze gewoon te laat gaat komen dan kan het alleen nog maar meevallen.......

Succes allen met afwachten!

Hallo allemaal, hier ook nog geen bevalling die eraan zit te komen volgens mij. Ik ben uitgerekend de 18e, dus het mag ook nog wel eventjes wachten. Maar als het aan mij ligt komt het liever vandaag dan morgen. Ik heb inmiddels ook behoorlijk last van mijn bekken. Eerst ging fietsen nog (lopen was al langer pijnlijk) maar sinds gisteren gaat dat ook niet echt lekker meer. Ik denk doordat het nu helemaal is ingedaalt.

Gelukkig slaap ik nog wel aardig. Want daar lees ik hier soms ook van die verhalen over dat het slapen helemaal niet meer gaat. Dat had ik vorige keer ook en toen was ik voor de bevalling begon behoorlijk moe. Ik drink nu 's avonds geen koffie meer en ik ga voor het naar bed gaan onder de douche (met Lavendeldouche) en slaap met een kussen onder mijn been.

Ik heb hier een verse Ananas klaar liggen, dat schijnt de bevalling te kunnen bevorderen. Vast grote onzin, maar vorige keer heb ik er ook een op vlak voor de bevalling :) Is ook gewoon ontzettend lekker en gezond natuurlijk!

Succes en sterkte iedereen!

Terug
Bovenaan