Hoe staat het met jullie babykamer??

Wij krijgen woensdag pas de sleutel van ons huis. We moeten nog best wel wat verbouwen. Maar we beginnen boven op de babykamer en onze slaapkamer. K hoop dat alles eind juni een heel eind af is. Ik mag alleen zelf niet zo veel meer doen. Dus ik ben benieuwd.
 
Wij hebben vorige week dat babykamer zo goed als klaar gekregen. Mijn moeder gaat nog een hemeltje voor bij het ledikant maken en er moeten nog een plank en wat schilderijtjes op de muur. De kastjes heb ik al wel ingericht en er ligt beddengoed in het ledikantje ;) puur voor de sier, want voor de kleine er is wil ik dit nog wel ff verversen :)

Nog een tip: ik heb via muurstickers.net een hele mooie muursticker besteld! We hebben m op glasvezelbehang geplakt en ziet er echt superleuk uit! Wie weet ook wat voor jullie?
 
Wij zijn er nog druk in bezig! Volgende week komen de meubeltjes, zoooooo'n zin in!!!:) Vandaag lekker lakentjes enzo gewassen, kan echt niet meer wachten nu!! Wiegje is ook klaar, dus die staat er al te pronken.. Nu de rest van de spulletjes nog en de beeb kan komen! (Nou ja, t moet nog wel heeeel even blijven zitten natuurlijk;))
 
De babykamer is hier ook klaar...in die zin dat zoonlief verhuist en de babykamer net een jaartje oud is, dus zo weer meegaat! Moet wel ff een wiegje bekleden, want Liam kan nog niet in een ander bedje en Liam's nieuwe kamertje moet alleen nog geschilderd worden en dan is het klaar! Maatje 50/56 weer in de kast en let the baby come ;)
 
Wij zijn bijna klaar. Vorige week zijn de meubeltjes gebracht, ben er erg blij mee. Verder afgelopen zaterdag de laatste grote spullen gekocht en zondag de muursticker geplakt. Na vandaag heb ik vakantie, dus dan kunnen we de laatste dingen doen: wandplank en lampje ophangen. Daarnaast wil ik nog de oude schommelstoel van m'n moeder opknappen. Die is nu nog donker eiken en gaat wit worden. Maar straks met het mooie weer, moet dat gaan lukken.
Tijdens m'n verlof ga ik pas alle kleertjes wassen. Ze hangen nu wel al te pronken in de kast :)
 
Wij zijn ook nog bezig. Manlief gaat nu behangen dus zal hem zo even helpen. Dan kan ik volgende week (we gaan deze week nog even met de vouwwagen weg) eindelijk de muren verven!!
 
Het wachten was op mijn broertje, die het schilderwerk voor zijn rekening ging nemen. Handig hoor! schilders in de fam.
De commode is nu klaar, hoogglans wit, die ik wil gaan bekleden met kanten zeil aan de binnenkant. Daar ben ik nu mee bezig.
Heb ondertussen alles alweer van zolder gehaald zoals de kinderwagen, bedje, etc. Kan zo in elkaar gezet worden. Schoonma heeft super leuke lakentjes genaaid, nu is het alleen nog een dekentje aanschaffen en wat andere dingetjes. De dekentjes van Nina waren groen en oranje en dat wilde ik absoluut niet meer. We laten nu lekker alles wit, met kant. En dan zien we wel of er een tintje roze of blauw bij komt.
 
Terug
Bovenaan