Hoe staat t met het lijf (van mamma)?

Hier na 2 bevallingen niet een veel beter beeld. Heb nog wel volle borsten maar geen ook nogsteeds bv. Buik is een verschrompelt hoopje vel met de nodige striemen die nu meer op rimpels lijken. En van de ks van de 1e heb ik een soort vetrol onder mijn litteken overgehouden...alsof er van binnen horizontaal een strake elastiek zit die mijn onder buik in 2e deelt.........heel charmant

Lieve meiden!

Zo lief, al die reakties, voel me nu niet meer 'de enige!',
Túúrlijk ben ik niet zo naief om te denken dat niemand anders last heeft van n  'after-pregnancy-body', maar je moet t even horen he haha?
Ik riep al heel hard tegen mijn vriend 'ik moet nieuwe borsten!!!' en heb zelfs serieus op internet gekeken (erg he?) naar operaties en de kosten daarvan.
Gelukkig was dat een fase, ik moet me een beetje gaan neerleggen bij mijn andere lijf .
Ook ik heb me voorgenomen om MORGEN te beginnen met sporten/lijnen en bosrtoefeningen (ahum) en ik herken dat 'elastiekje'dat die buik in tweeen deelt haha.

Succes allemaal en nogmaals bedankt!

Bolbuikie

Jippie!! Ben maandag begonnen met SB, en stond net op de weegschaal. 2kilo eraf!!! Ik weet best dat dit nooit allemaal vet is hoor (waarschijnlijk vocht en minder voeding in je lichaam) maar het voelt toch ff lekker (psychisch).
Ik ga er nog even mee door!!
Liefs Nelleke

Wauw Nelleke, gefeliciteerd!!
Ik ben nu drie weken aan het Weight Watcheren....
Ben 2 kilo kwijt, maar nu vreselijk ongesteld, dus even rust helaas.
Over een paar dagen kan ik weer echt kijken hoeveel eraf is...

Hee, succes he!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan