Hoe sterk lijn?

Ik heb ook lichte strepen gehad bij mijn testen. Uiteindelijk een clear blue gekocht met zo'n digitaal scherm en die gaf dan ook 'zwanger' aan. Ik begrijp je dus goed dat je zekerheid wil in je streepjes. Misschien goed om te weten dat ik dat dus ook had, afgelopen week had ik een goede echto (10+5 inmiddels)

Ik heb ook lichte strepen gehad bij mijn testen. Uiteindelijk een clear blue gekocht met zo'n digitaal scherm en die gaf dan ook 'zwanger' aan. Ik begrijp je dus goed dat je zekerheid wil in je streepjes. Misschien goed om te weten dat ik dat dus ook had, afgelopen week had ik een goede echto (10+5 inmiddels)
Gefeliciteerd, wat fijn.
De clearblue gaf donderdag met dat vage lijntje (nod) al zwanger aan. Dus wat dat betreft is het goed. Ik test morgen nog een keer (zoals ik van de gynaecoloog moest) en dan ga ik er vanuit dat het goedkomt en probeer ik goede hoop/moed te hebben en de afspraak midden september een mooie echo te zien.

Ik had ook pas heel laat zo’n knaller hoor, en inmiddels 14 weken zwanger. Ik zou me geen zorgen maken, zeker niet omdat hij wel duidelijk oploopt. Altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer vooral je hoofd koel te houden. Het is voor iedereen en elke zwangerschap anders!

Terug
Bovenaan