Hoe streng zijn jullie?

Ook onze deugniet is op verkenningstocht en dat heeft al menige situaties bezorgd. Zo hebben wij alle kabels netjes opgebrogen in kabelgoten tenzij 1 klein stukje achter de subwoofer. En daar weet hij zich tussen te wringen en aan de kabel te gaan trekken. Ook zit hij vaak met zijn vingers in de subwoofer en dat vinden wij niet zo een goed idee. NEE zeggen is bij ons d eoplossing en andere afkeurend reacties. Als dat niet helpt verplaatsen en alternatief aanbieden werkt dat ook niet dna maar in de box. Verder is ons huis best wel kidsproof en zit alles achter deurtjes maar....... die krijgt hij ook als open en we hebben een heeeeele grote plant in onze kamer staan die echt nergens anders kan en daar zijn al hele mooie happen uit hij si niet giftig  maar het blijft opletten.

Ik ben erg streng en wij hebben duidelijk onze afspraken maar wel vinden wij dat je aan de leeftijd van je kindje   moet denken qua begrip. Na 5 jaar op een kinderdagverblijf hebben gewerkt weet ik dat regelmaat en duidleijkheid het beste middel is.

gr van Mariska en Zifjon 8,5 maand

Hoi,

Bij ons is nee ook nee. Bij allebei. Verder is Myrthe net als vele anderen waarvan ik verhalen lees lekker ondeugend.
Ik zeg Nee zij kijkt me met een ondeugende lach aan en probeert het nog eens. Na 2x nee zet ik haar ergens anders neer, waarna zij boos achter me aan tijgert omdat ze het niet mag hihi.
Ze weet wel wat ik bedoel als ik nee zeg, maar ja uitproberen blijft leuk!

Liefs Reneke

Ook hier is Nee Nee, maar Feline denkt daar nog weleens anders over.

Nu zeg ik weleens haar naam en dan knikt zij al nee!! hoe bedoel je eigenwijs.

Maar goed, ze zal het uiteindelijk wel leren, als ik het echt niet wil haar ik haar ook ergens weg.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan