hoe te vertellen dat je zwanger bent

Hoi dames,

heb vandaag getest en ben zwanger. Nu zit ik me alleen al af te vragen hoe we het gaan vertellen. Waarschijnlijk vertellen we het pas met een week of twaalf. Zo rond de sinterklaas.
Met onze eerste hadden we de echo foto tussen onze vakantiefoto's gedaan, we waren net terug. Ze hadden het niet eens gelijk in de gaten! haha. Heb toen wel in spanning gezeten.

Hebben jullie ideetjes om het te vertellen?

Liefs,

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nu ook zwanger van de tweede en wij hebben het de ouders verteld door middel van een shirtje voor onze dochter.

Het  shirtje had ik zelf ontworpen (www.kidsers.nl)

Er staat aan de voorkant een plaatje van een biggetjeskop en tekst BIG...
en aan de achterkant ...SISTER TO BE.

Ze reageerden allemaal erg leuk!

Misschien vind je dit ook een leuk idee?

Succes ermee en geniet lekker van het zwanger zijn!

Groetjes, Anna

Ik heb de zwangerschaps test ingepakt en gegeven als cadeautje.
Het duurde even voordat mijn moeder door had wat het was en het duurde ook nog even voordat ze daar had wat het betekende. Dat was echt een geweldig moment.
Mijn schoonmoeder kende het niet. Zelfs toen we zeiden dat het een zwangersschapstest was, had ze eigenlijk niet door wat we nu bedoelde. Maar goed ze is ook een dagje ouder.

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Wij hebben het verteld met een gedichtje in een kadertje.
Wat begon met, hey opa en oma. mag ik even storen, haha, ze hadden het gelijk door.
Vonden het ook erg leuk. En erg leuke reacties op gekregen, me vader heeft het nu zelfs boven zn bed hangen

Hoi hoi,

fijn dat er ideetjes zijn. Dat van een t-shirt heb ik ook al zitten bedenken, maar mijn man vind dat niet zo.
En een zwangerschapstest geven vind ik nu ook niet leuk genoeg.

Bloemetje, mag ik weten hoe dat gedichtje verder gaat, want daar heb ik ookal aan gedacht en volgens mij ookal eens gelezen, maar weet niet meer waar.

Liefs,

het schoot me te binnen dat ik ergens op de pc al een gedichtje had staan. Het is deze:  
Het is hier donker,
het is hier puik
en ik zit lekker warm
in mama's buik
Nu ben ik aan het groeien,
want ik ben nog maar heel erg klein,
ik vind het leuk,
dat jullie mijn opa en oma zullen zijn.
Jullie kunnen mij nog niet horen,
jullie kunnen mij nog niet zien,
in  juni wordt ik geboren,
mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?
Wat vinden jullie hiervan?

Ik zit  aan twee gedichtjes te denken, voor mijn ouders een andere dan voor mijn schoonouders.

Liefs,

Hoi,

First mum,

Ik zou je graag gedichtje geven, maar heb hem niet meer op pc staan.
Het gedichtje wat jij hebt geschreven vind ik ook erg mooi.

Heb ook eens keer gelezen een beertje te geven die de test in zn handen heeft.
Of als die kleertjes aan heeft. In zn broekzak ofzo.

Groetjes

Terug
Bovenaan