hoe te vertellen dat je zwanger bent

Als je het met sinterklaas gaat vertellen kun je het misschien verwerken in een leuke sinterklaas-surprise? Een gedicht schrijven met vage toesplingen, en daar een leuk opa-oma boekje bij. Of de echo-foto in een lijstje. Ik zag bij Prenatal hele leuke echo-fotolijstjes.

Over een paar weken is mijn nichtjes van 6 jarig. Huis vol, alle familie bij elkaar, dus een mooi moment. We hebben bedacht dat we haar een dagboek geven om haar geheimpjes in te schrijven. Uiteraard heeft haar tante er ook al alvast een geheimpje in geschreven :) Tante Texas heeft een baby in d'r buik!

Hoi hoi,

misschien een late reactie maar:

Wij hebben het mijn ouders verteld met een mok met de tekst voor de liefste oma/opa.... en daarbij hadden wij cakjes gebakken met roze en blauwe muisjes.

Enorm leuke reactie vooral omdat niemand wist wat ze zagen hihi

hoi dames, hier heb ik voor mijn moeder (die wou er graag bij zijn) een vacature gemaakt met zwangerschaps / bevallingsassistent. met daarin leuke grappige functie-eisen en een hoop andere humor.mijn vader en oma heb ik een kaart gegeven met daarin een sok en de tekst : mag ik deze in juni komen passen. en een speen erin (voor mijn oma) met wil jij op mijn speentje letten dan kom ik hem in juni weer ophalen.dit vonden ze erg leuk.
groetjes

Ik had laatst voor een groepje muffins gebakken.. Met daarop wit glazuur.. En dan als je net het glazuur erop doet een uitsteek vormpje (voor koekjes) erop daar met een theelepeltje muisjes in.. de ene muffin roze met witte en de andere blauwe met witte.
Was erg leuk geworden en heeel erg lekker..

Liefs Jazzie

Hoi,

toen ik zwanger was hebben we  2 logeerkoffertjes gekocht (je weet wel, die ouderwetse van karton met sluitinkje aan de voorkant), hierin rompertje, flesje en wat kleine dingen gedaan en erbovenop een kaart, opa & oma, Lieve opa en oma, als ik later groot ben, mag ik dan bij jullie komen logeren? Liefs baby....en toen onze achternaam...

Viel bij beide moeders in goede smaak!

Helaas is t een miskraam geworden, maar mocht ik weer zwanger raken, dan koop ik baby chocolaatjes en die pakken we mooi in en dan geven we die...valt minder op omdat we vaker wat meenemen bij de koffie!

Succes met vertellen, is echt super leuk! wij hopen snel te mogen volgen.....

liefs Yosha

Hoi Yoshua,

Wat een leuk idee van de babychocolaatjes! Waar kun je die kopen??

Hopelijk ben je snel weer zwanger en mag het deze keer wel goed gaan. Ik heb zelf afgelopen zomer mijn 2 zoontjes na een zwangerschap van 20 weken verloren en dat doet ontzettend veel pijn. Ik hoop zelf ook snel weer zwanger te worden.

Liefs Iris

hi

ik ga straks naar mijn ouders...vertellen dat we zwanger zijn :)

Ik heb een heel luxe juwelendoosje ingepakt met daarin 5 rijstkorreltjes. rijstenkorrels staan voor vruchtbaarheid en rijkdom en het is ons 3e kindje...vandaar de 5 stuks

Ik ben nu bezig met het schrijven van een kaartje ter verduidelijking...
keep my fingers crossed...

Terug
Bovenaan