Hoe vaak doen jullie de kleintjes in bad

A

Anoniem

Guest
Hmmmz... deze vraag lijkt me duidelijk!

Tess geniet zichtbaar van het badderen, en moeders en paps vinden het ook geweldig! Maar ze zeggen ... dat te vaak in bad niet goed is voor zo ´n kleintje.

Wij stoppen haar dus 3 keer per week in bad, maar zouden het maar wat graag vaker doen.

Hoe vaak gaan jullie wondertjes in bad

Liefs,
Anne

hey

ook hier gaat onze Senna graag in badje maar dit doen we ook maar 3 keer per week met een uitzondering van 4 keer door een hele vieze luier o.i.d! hihi
ook is het hier wat drukjes met 3 meiden (3 jaar, 1 jaar en 6 weken)
3 keer is inderdaad genoeg want te vaak is absoluut niet goed voor het huidje word gezegd.
Senna vind de tummy tub het leukste! moer alleen niet te veel water er in doen want mevrouw gaat dan staan! krijg dr niet goed op dr kontje!

Liefs Jenny

Hey,

Bij mij ligt het er een beetje aan. Moet de oudste nu in de ochtend naar school dan gaat ze niet in bad dan was ik haar alleen. Gaat de oudste in de middag naar school of is hij vrij dan vindt hij het helemaal top om mij te helpen met het in bad doen. En in de weekeinden vindt madame het heerlijk om lekker met papa onder de douche te gaan.Dat vindt ze nog fijner dan het in bad gaan.

En wees eerlijk zo vies zijn die kleine huppeltjes toch niet dus waarom moeten ze dan iedere dag in bad? Ik maak mezelf niet gek en bekijk het dus gewoon per dag hoe het allemaal loopt.

Claudia

hoi Anne en andere mama's,

Leonie gaat 2 keer per week in bad. Zij heeft best een droog huidje en 2 tot 3 keer per week is voldoende. Verder heeft ze geen vaste dagen daarvoor. Ik kijk gewoon wanneer ik zin en rustig de tijd er voor heb. Leonie vind het in het badje ook wel leuk alleen als ze er uit is dan wil ze ook direkt eten! En dat gefrut van aankleden enzo vind ze niet zo heel leuk. Dan begint ze te protesteren.

Groetjes Belle

Hey belle,

Wij hadden dat eerst ook, maar geven haar sinds kort eerst eten en dan gaat ze na een kwartiertje rustig zitten,  in d'r badje .... ze geniet echt van het badje sinds we 't zo doen, aankleden en afdrogen is sindsdien ook geen probleem meer, ze ligt er rustig bij geeft soms nog wel een piepje (aankleden is ook niet haar hobby) maar echt huilen niet meer, vaker een tevreden kirretje.

Groetjes,
Anne

Lynn gaat meestal 2x per week in bad. Ze heeft een extreem droog huidje en is nog steeds aan 't vervellen. Ik smeer ze dagelijks in met olie. Als ik ze vaker in bad doe, dan is ze nog droger.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Ik doe Manoe ook maximaal 2x per week in bad vanwege haar droge huidje. De andere dagen haal ik wel een washandje over haar gezichtje, nekje en billen.
Haar huid is zo droog dat ze allemaal rode vlekjes in haar gezicht en nek heeft, dus ik ben ook iedere dag aan het smeren met vaseline lanette. Het zou dus echt niet verstandig zijn om Manoe vaker in bad te doen, maar ze vindt het echt heerlijk...,

Groetjes, Michele

Hoi

Bo gaat een keer in de week in het badje en dan was ik haar ook even goed met sop en was haar haartjes even. Verder gaat ze ongeveer 2 a 3 keer per week lekker met een van ons mee onder de douche, dat vind ze nog veel lekkerder dan badderen. Dan gebruiken we eigenlijk geen sop of zo. Tussendoor gewoon lekker af en toe even met een washandje op het waskussen. Bo heeft ook een behoorlijk droog huidje en is ook nog steeds aan het vervellen dus ik smeer haar geregeld in met olie van weleda.

Gr Natalie
(mamma van Bo, 14-09-08)

Terug
Bovenaan