Hoe vaak doen jullie de kleintjes in bad

Hoi

Lois gaat 2 tot 3 keer in de week in bad. Ze heeft ook een droge huid en dus ik vaker niet goed. Bovendien vind ik het veel werk en maak ik er niet altijd tijd voor als ook  mijn peuter van 2 om me heen is.

Lois vind het ook niet zo heel erg lekker. Ze krijst meestal! Hahaha
Dus 2 tot 3 keer is voor ons genoeg!

Liefs, Billie

Ik doe hem om de dag in bad, want hij heeft veel haar en na 2 dagen is het een beetje vettig en hij heeft ook berg.

Dan ruikt hij ook weer zo lekker!

xxx Miranda

Navara gaat 1 a 2 keer per week in bad. Ligt er net aan hoeveel tijd we hebben, en hoeveel last van krampjes ze heeft. Daarnaast gaat ze ook 1 a 2 keer met papa mee onder de douche. Ligt er net aan hoe vaak ze in bad is geweest hihihi.
De douche vind ze trouwens veel leuker dan in bad, of ze is gewoon zo beduust dat ze met aankleden niet huilt????
Al met al wordt ze dus ongeveer om de dag gebadderd of gedouched!

groetjes Petra

Het hangt bij ons erg af van hoe het met NIk gaat. Hij is nu erg verkouden dus doe
ik hem iedere avond in de tummy met eucalyptus badcreme van Zwitsal. Ik kan niet zeggen dat zijn huidje hier onder te lijden heeft, maat ik masseer hem dan ook na het bad met olie in.
In het weekend neem ik Nik mee onder de douche, dan heb ik er alle tijd voor omdat er dan altijd wel iemand in de buurt is die Its in de gaten kan houden.
Voor de badliefhebbers: als je er beide veel lol aan beleefd, en je vet het huidje van je kindje na het badderen even in, kun je volgens mij wel wat vaker badderen dan 3 keer in de week.

Terug
Bovenaan