Hoe vaak doen jullie het?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ben net gestopt met de pil en nu al helemaal verslaafd om steeds hier te gaan kijken. Nu dus ook maar een keer een berichtje. Ik was even benieuwd hoe vaak jullie het doen? (het woord klussen gebruik ik nog niet echt). Is dit altijd rond de eisprong maar wanneer dan en hoe vaak, of doen jullie het in de cyclus om de dag? Graag hoor ik jullie reacties.

ik zit inmiddels in mijn 6e ronde en wij proberen zoveel mogelijk om de dag te klussen. vooral rond de eisprong. ik heb vorige week vrijdag mijn eisprong gehad en we hebben vrij en zat geklust, maar sindsdien nog niet weer want we zijn een beetje 'moe' van het 'moeten'.

succes ermee, groetjes moon

Hoi,

Gelukkig ben ik niet de enige die durft uit te spreken dat je moe wordt van het moeten klussen! Wij zitten in ronde 11 en klussen ons een ongeluk rond de eisprong. Nu heb ik de pech dat min cyclus varieert tussen de 25 en 32 dagen, dus mijn eisprong ook.
We klussen ip om de dag, maar soms ook om de 2 dagen. Dat verplichte maakt het er niet bepaald leuker op.

Succes!

Hoi hoi

Wij zitten inmiddels ook in ronde 6 en klussen gemiddeld om de dag. Deze week moeten we weer volop aan de slag haha want de komende dagen kan er een eisprong zijn.
Ik heb dezelfde gedachte van het 'moe' zijn. Je wilt het eigenlijk zo graag. Ik word soms ook behoorlijk ongeduldig terwijl ik ook wel weet dat het nog een hele poos kan gaan duren (hoop dat natuurlijk weer niet haha)

liefs pluis

wij zitten in ronde 6 en wij vinden het eigenlijk nog iets te vroeg om te klussen op de geschikte dagen.
Ik weet wanneer de eisprong ongeveer is maar als 1 van ons al geen zin heeft wordt er dus ook niet geklust.
Wij vinden op dit moment het vrijen nog iets wat leuk moet blijven.
Kan me daarentegen wel weer voorstellen dat als je al   een jaar bezig bent je wel gaat klussen om de dag,maar wij vinden dat zelf in ronde 6 nog iets te vroeg voor.
Groetjes nicolette

He meiden,

Herkenbaar ( alweer). Wij proberen ook om de twee dagen te klussen, maar juist omdat het moet hebben we ook allebei soms zoiets van: moet het nu al weer? We hebben hier zaterdag nog een discussie over gehad. Mijn man vind sowieso dat ik er teveel mee bezig ben en vindt het idee dat we op een bepaald moment moeten helemaal vreselijk.

Gister hoefden we niet, maar we hadden ineens zo'n zin en ik moet zeggen ook wel weer heel erg leuk en lekker om het weer wat spontaner te doen.

NOD de 12e, dus we zien wel of het gelukt is dit keer, ik hoop het. En anders naar ronde 7. Dan heb ik me voorgenomen niet te kijken naar de beste dagen en gewoon af te wachten maar of ik het kan weet ik niet.

Liefs Carina

Bedankt voor jullie reacties.

Ik vind dat ook een raar idee om dan te moeten klussen/vrijen.Wij zitten nog in de beginperiode en dan wil je vooral spontaan vrijen, maar omdat ik dus hier heel veel op gekeken heb en op andere sites weet ik die data te goed... Dus dan wil ik op die dagen wel graag.. Was eerst bang dat mijn vriend dat 'door' had, dat ik alleen daarom wilde vrijen...maar volgens mij vind hij dat niet zo erg, haha.

Ik vind om de dag vrijen wat ik soms wel  lees best vaak, als je zoals ik ongeveer 2x in de week gewend bent. Mijn eisprong dag is op 9 of 10 maart wat raden jullie aan qua dagen daarvoor en daarna qua klussen?

Beste Carina,
mijn man is internationaal vrachtwagen chaufeur en is alleen in het weekend in huis en bij ons is het dus ook elk weekend weer klussen en wij hebben ook zoiets van nu al weer...
En ik kan niet met hem mee omdat we nog een zoontje hebben die wordt 20 maart 2.
Wij zitten ook in ronde 7 en m'n NOD is 13 maart en we zijn druk aan het klussen geweest omdat ik denk dat ik m'n eiersprong dit weekend heb gehad (zere buik net alsof je ongesteld moet worden,zere tepels steken in de buik en een opgezette buik) dus nu maar weer in spanning afwachten.
Zijn er meer met dit soort verschijnselen...

groetjes Linda74

Terug
Bovenaan