hoe vaak haren wassen?

Ik was Tara's haren elke keer als we in bad gaan en dat is dus om de dag of om de 2 dagen. Het ruikt idd lekker fris en schoon daarna, hihi.

Ik wist trouwens niet dat luizen graag op schoon haar zitten!

Hier ook een mannetje die graag eten in zn haar smeert dus ja dan heb je weinig keus en anders was ik 1x in de 1a2 weken brian zn haartjes. En dat luizen in schoon haar zitten was mij ook bekend dus een beetje gel of haarlotion geeft helemaal niet!
groetjes
Achnita

Ik was Jesse zijn haren om de dag, omdat er soms eten in hangt(haha) of gel. Soms sla ik ook weleens over hoor.
Ik deed eerst altijd met een bekertje water over zijn haren maar nu met de douche kop, hij vind het vervelend, maar als je het altijd doet wennen ze er aan. je kunt evt een duikbril op doen als  ze helemaal in paniek raken.

Groetjes Linda

Hahaha, ik moest erg lachen om de opmerking van de duikbril, omdat Tara het niet leuk vindt om iets op/aan haar gezicht/hoofd te hebben en dan het idee al van een duikbril dat met zo'n elastiekje achter het hoofd zit, haha  

Bij het wassen van haar haren ga ik trouwens alleen zachtjes met mijn vingertoppen bewegen over haar hoofd, is dat goed eigenlijk? Want echt krabben lijkt me niet goed .... of alleen wrijven? Rare vraag misschien, sorry!

Hai hai,

Luna gaat om de dag in bad en dan was ik ook haar haartjes
het voordeel is ook dat ze er geen hekel aan heeft dus
dan is het ook wel makkelijker denk ik.
Succes ermee!!

Groetjes Samiera {Luna 11-08-2007}

Terug
Bovenaan