hoe vaak hoor je de naam .............

Mijn beste vriendinnetje heet Tessa, ze is een hele lieve mooie sociale meid met een hart van goud!
Dus wat mij betreft doen die naam!!

Liefs Jessy

Hoi hoi,

Ten 1e ik vind het een hele leuke naam!
Ik ken 1 Tessa zij is (geloof ik) 26.
Verder kan ik me zo snel niet bedenken of ik er meer ken!
Hoop dat jullie eruit komen!

Hmmmmmm, die naam komt dan gelukkig minder vaak voor dan we dachten.

Maar nu zijn we nog meer aan het twijfelen geslagen, hahahahaha.
We dachten er bijna uit te zijn maar nu staat de weegschaal met de 2 namen weer op gelijke hoogte.
Ach, we hebben nog +/- 9,5 wk om er over na te denken, misschien iets meer, misschien iets minder.

Zullen we er ooit uit gaan komen, ze zijn alle 2 zo leuk.

Moeilijk he, een naam kiezen. Zeker vervelend dat je eerst denkt "we zijn eruit!" en dat vervolgens toch weer de twijfels toeslaan.
Nou ik zit ook met een namendilemma. Een meisjesnaam heb ik al (daar heb ik niet over hoeven nadenken). Maar een jongensnaam......pfff. Heb er nu een stuk of 5 op m'n lijstje staan. Vind ze allemaal leuk. Maar nog niet het gevoel van "ja dat is um" (en dat had ik bij mijn meisjesnaam wel). En omdat ik niet kan overleggen met een partner (heeft z'n voor- en nadelen) moet ik er echt zelf uitkomen, vind ik.
Nou succes met kiezen!

Groetjes Rinske

He Kruimel,

Ik ken toevallig 1 kleine dame die Tessa heet, maar verder eigenlijk niemand. Lastig he om iets leuks en bijzonders te vinden. Wij waren er gelukkig al heel snel uit, anders zou ik het echt niet weten. Ik zit ook nog met een vriend met een 'geweldige' achternaam, waar van alles op kan rijmen en die begint met een Q... nou succes ermee kan ik je verklappen hahaha

Succes met bedenken en wat gaat het snel he die laatste paar weken SLIK

ik heb een site gevonden waarop je kunt zien hoevaak je naam is aangevraagt en wat hij betekend en zo. misschien heb je er iets aan. ik kijk er ook graag op want ik wil ook dat onze naam een bijzondere blijft (bijzonder kindje bijzondere naam, toch?!)

www.aegonbank.nl/babynamen

Terug
Bovenaan