Hoe vaak in bad.

eens per 2-3 dagen gaat Diederik in zijn badje, de tummy tub was vooral ik snel zat, pfff wat een gedoe, had mijn handen er vol aan;-)

In het badje gaan vindt hij heerlijk, hij trappelt ook lustig een paar litertjes over de rand... hihi...

om de dag in bad. Tummy-tub is hier ook geen succes. Hij kan inderdaad niet genoeg bewegen in dat ding.

In het gewone badje met badzitje zit hij minstens een kwartier te plonsen en te spetteren. Alles is dan nat.... hij vind het geweldig.

Ook wij gaan 1 keer per week met Stan zwemmen, vind ie te gek

liefs

hallo
Zoë gaat ook om de dag in bad
maar soms komt het beter uit als ze bvb. dinsdagmorgen in bad gaat en dat woensdagavond en dan gaat ze vrijdagmorgen weer in bad dit ivm met de ochtenddrukte.

gr Dango

Lieve meiden,

Over wat voor badzitje hebben jullie het en waar kun je die krijgen? Ik wil onze kleine meid nu ook wat meer in bad doen (droog huidje gehad), was 2 keer per week en 1 keer per week onder douche, maar het lijkt me zo leuk om zo'n badzitje te hebben. Kan ze niet vinden!!!!

Groetjes, Irene

Denk ook wel om zo;n zitje aan te schraffen kan de kleine meid dan ook mooi lekker zelf in blijven zitten.,want ja tubby pub vind ze verder wel leuk,zit ze wel redleijk goed in maar kan eigenlijk ni veel bewegen,en ja in badje kan men ja meer bewegen.

Terug
Bovenaan