Hoe vaak ontlasting?

Hoi hoi,

Bas heeft over het algemeen iedere dag 1 poepluier. Soms slaat hij een dagje over, maar dan heeft hij de volgende dag er altijd twee.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Sven heeft ook een tijdje heeeeel veel poepluiers gehad op een dag. Ook bij hem kwam toen het eerste kiesje door.
Hij had ook zijn billetjes helemaal open liggen.
Uiteindelijk kwam ik bij de DA drogist de billencreme van Balneum tegen en die is echt super!
Die is nog dikker dan de sudocreme. Bij Sven waren de billetjes binnen een paar dagen helemaal weer genezen.

Heel veel succes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi,

Wat sneu, van de rode billetjes, Jesse heeft ook een poos zo vaak gepoept, maar dat kwam ercht door de tandjes. Sudo flink smeren

Jesse poept nu 2x perdag.

Succes,

Linda

Hoi,

Tara heeft meestal 1 poepluier op een dag. Soms slaat ze 1 dag over en soms heeft ze 2 poepluiers op een dag. Ik geef haar, op advies van de kinderarts, nog steeds elke ochtend een zakje Forlax Junior, waardoor haar ontlasting er normaal uitziet (niet hard en ook geen diarree, dat versta ik onder normaal ).

Groetjes,
Shivana

Hoi,

Vanmorgen met Vera naar de huisarts geweest. Naar het aantal keren poepen heb ik niet meer gevraagd, aangezien ik daar vorige week al over gebeld had.
Wel blijkt ze een schimmelinfectie bij haar luieruitslag te hebben gekregen, haar gezichtje begon ook al.
Daar nu weer zalf voor gekregen.
Ik moet zeggen dat ze nu een paar dagen op water en thee "leeft" ipv diksap, roosvicee en ranja, dat haar poepluiers wel minder worden. Maar ja....er is ook net weer een tandje door......dus dat kan het ook zijn...

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Marissa heeft een aantal maanden geleden ook so'n schimmelinfectie gehad. Echt zo ontzettend zielig, ze had er echt last van en ook echt wel 10 tot 12 poepluiers per dag. Ik hoop voor je dat het nu snel over gaat. Wij hadden Marissa trouwens wel roosvivee stop gegeven en veel banaan. Dat hielp goed.

groetjes Linda

Hopelijk gaat het snel weer beter! Feline poept meestal elke dag, maar soms enkele dagen niet en dan ineens heel veel waar ze dan ook echt moeite mee heeft.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan