Hoe vaak slaapt een kindje van 8-9 maanden?

hey

nou ik zal je vertellen waneer nathalia slaapt:
als het haar uit komt hahahahahahaha
ze heeft totaal geen ritme qua slapen.
leg haar wel op vaste tijden in bed maar als ze niet moe is, gaat ze gewoon in haar bedje staan of zitten en zitten spelen. kleine dondersteen. hahaha
ik laat het zo maar. nathalia heeft dit overigens al vanaf haar geboorte hoor, dat ze slaapt waneer zij wilt.
meestal slaapt ze wel nog even in de ochtend (tussen 8 uur en 12 uur)
en heel soms nog even in de middag.

liefs, do

Wat fijn om dit te lezen. Onze Daan van 7 maanden heeft nog geen nacht doorgeslapen, vanaf het moment dat hij de intentie had om door te slapen (na vier maanden van de borst en aan de fles) werd hij verkouden en is hij alleen maar gaan spoken, tel daar tandenpijn en wat sprongetjes bij op en je hebt onrustige nachten. Het is bij ons de derde en ik heb ´s nachts gewoon geen puf om de strijd met hem aan te gaan en te laten huilen. Dus, bij ons in bed, soms leggen we hem in de wagen, beetje wiebelen en hij slaapt en wij ooK!

Succes

quote: B1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2008 11:20:01'));

Wat fijn om dit te lezen. Onze Daan van 7 maanden heeft nog geen nacht doorgeslapen, vanaf het moment dat hij de intentie had om door te slapen (na vier maanden van de borst en aan de fles) werd hij verkouden en is hij alleen maar gaan spoken, tel daar tandenpijn en wat sprongetjes bij op en je hebt onrustige nachten. Het is bij ons de derde en ik heb ´s nachts gewoon geen puf om de strijd met hem aan te gaan en te laten huilen. Dus, bij ons in bed, soms leggen we hem in de wagen, beetje wiebelen en hij slaapt en wij ooK! Oh ja overdag slaapt hij goed, 2 a 3 slaapjes.

Succes

Hallo,

Het spoken snachts kan ook aan de leeftijd liggen!
Teven slaapt onze meid van 18.30- 8.00uur (komt nog wel 3x en krijgt savonds tegen 20.30 uur een BV en smorgens tegen half 5 een BV)
9.00uur is ze uit gespeelt en gaan we eten.
smiddags doet ze een slaapje van +/- 12.30-15.00uur
en is tegen 18.00weer erg moe en brengen we haar naar bed. Dus ligt ze er tegen 18.30 uur in. Dit doen we al vanaf 8,5 maand ongeveer.

Sterkte er mee!

Hoi,

Onze dochter is 10 maand, maar slaapt ook nog twee keer per dag. van 10 tot ong. 11.30 en dan van 14.00 uur tot 15.00 uur of 15.30.
Schommelt wel eens een beetje, maar ze heeft het echt nog nodig.
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan