Hoe vaak testen

<p>Vanochtend mijn eerste test gedaan en het was een knal test. Ik ben zwanger. </p><p>Maar nu is mijn vraag of het nu uit maakt hoe vaak je test op een dag. </p><p>Ik heb nog een CB test maar wil die het liefst bewaren als ik wat verder ben. </p><p>???</p>

Gefeliciteerd!
Maar waarom vaker testen? Je bent zwanger. Dat wordt met een extra test niet meer of minder.
Ik heb bij beide zwangerschappen maar 1 x getest en er zijn prachtige kindjes uit gekomen :)
Lekker een verloskundige uitzoeken en een afspraak plannen. Je huisarts informeren en indien nodig ook je tandarts en apotheek. En op je wolk gaan zitten.

Ik zou niet vaker testen! Althans, ik heb een Action test gedaan en die gaf een al goed zichtbaar streepje en toen heb ik meteen een CB digital gedaan omdat ik gewoon het woord zwanger wilde zien met weken indicatie en nu ga ik niet meer testen. Het kan inderdaad voor onrust worden, dadelijk is de volgende test bijv minder duidelijk en raak je ongerust terwijl het niks hoeft te betekenen :)
Ik zou het lekker laten nu :) Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Kan het gewoon nog steeds niet geloven. We zijn ruim 2 jaar bezig geweest. Ik ga alleen nog de Clear Blue test doen. Leuk om te zien hoeveel weken erop staan:)
Inderdad ik ga nu gewoon genieten, dat heb ik wel verdiend!!

Ik begrijp je hoor. Ik heb eerder dat ik zwanger was misschien wel 30 testen gedaan. En maakte mezelf helemaal gek! Uiteindelijk kreeg ik een miskraam.
Maar nu ik weet dat ik weer zwanger ben heb ik twee testen gedaan. Geeft me ergens rust.

Ik heb er 4 gedaan voor ik het geloofde (verspreid over 4 dagen) en die laatste was een clearblue ?? maar ik had ook net nieuwe gekocht dus dacht ja die dingen blijven toch niet goed, kan ik er net zo goed een paar gebruiken!!

Terug
Bovenaan