Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mijn beide zwangerschappen maar 1x een test gedaan, wel beide een paar dagen nadat ik ongesteld had moeten worden, en beide keren was het binnen een seconde een hele duidelijke streep. Wat mij betreft is meerdere keren testen alleen maar een weg om jezelf extra stress en onzekerheid te geven, en je maakt die fabrikanten alleen maar onnodig rijk over de rug van jouw onzekerheid.
Knap hoor van sommige dames... maar ik zal even eerlijk zeggen, ik heb wel een stuk of 20 keer getest.
Zal vast te maken hebben gehad met een miskraam hiervoor maar goed... ik was zo onzeker als de pest.
Wat ik heel leuk vond is de Clearblue iedere week zien oplopen van 1-2/ 2-3/ 3+ zwanger.
Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Heb 3 testen gedaan in totaal. De eerste was heel licht positief, dit was een early op de dag van nod. Toen heb ik snel een normale clearblue gehaald die was een stuk duidelijker. En 3 dagen later nog een early gedaan omdat ik doe nog had liggen en ik benieuwd was of t toen wel duidelijker zou zijn, gelukkig was dat zo
Gebruiker10104688: haha ik kan het me voorstellen. Wij zijn 2 naar bezig geweest om zwanger te raken.
Ik had inderdaad de testen nog liggen van de vorige keer. En heb vanochtend de clear blue test gedaan. Inderdaad omdat ik het leuk vond dat hij ongeveer de weken aangeeft. En er stond zwanger 3+ op. Helemaal geweldig!!
Ik heb 3 keer getest. Eerste testen zaten met zijn 2en in een pakje en toen de eerste positief was, heb ik een uur later uit pure euforie over de tweede heen geplast. Mijn logica was dat ik die anders voorlopig toch niet nodig had.. Een week later een clearblue met weken indicatie gedaan, simpelweg omdat ik me opeens af vroeg of ik niet voor niets naar de VK zou gaan, zo ‘vreemd’ voelde het.