hoe vaak voelen jullie de kleine?

was benieuwd of jullie de kleine vaak voelen
en of dat nu ook veranderd nu hij wat minder ruimte krijgt

ik draag hem erg hoog dus hij ligt erg tegen mijn ribben aan te trappelen... auw...
maar goed...
en hij ligt met zijn hoofdje al beneden en dat blijft waarschijnlijk zo volgens de verloskundige

verder voel ik hem wel geregelt alleen nu wel steeds op een plek met zn voetjes haha

xx

Hoi Patries

Lekker he die voetjes tegen je ribben...
Heb ik ook. Voor mijn gevoel beweegt het kindje heel de dag.
Ik heb vorige week 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en moest elke dag aan het stg apparaat. ook daar was op te zien dat het kindje constant bewoog.
Heb ook echt het gevoel of het aan de linkerkant net onder m'n ribben helemaal blauw is. (maar dat is alleen het gevoel)
Ach ik vind het ook wel fijn om het veel te voelen, weet je tenminste dat het leeft.
Alleen 's avonds als je zelf wil gaan slapen is het minder leuk.
Maar nog een paar weken te gaan. en dan voelt het weer leeg.

Groetjes Marianne

Ik sluit me aan bij Marianne! Met af en toe een hazenslaapje tussendoor, beweegt de kleine veel. Veel meer dan onze dochter toen.
Ik was begin mei ter controle in het ziekenhuis   en moest ook aan de CTG (bleek later oogmigraine te zijn) en de gyn werd helemaal gek van dat kind van ons! Ze raakten elke keer zijn , of haar natuurlijk, hartslag kwijt.
Wel gezellig, maar inderdaad 's nachts wat minder... Ik heb gisteren een filmpje gemaakt van mijn bewegende buik, net of er een alien in zit!

Liefs, Kaskes (32 wkn 4 dgn)

Hier zijn ze ook nog druk met z'n tweeën, wat ik niet verwacht had omdat het nu toch wel erg krap wordt voor ze in de buik. Zo'n filmpje ga ik ook eens proberen, het ziet zo freaky uit soms als die buik heen en weer gaat!
Afgelopen week hadden we een groeiecho en toen waren ze ook behoorlijk aan het bewegen. Toen heb ik aan de echoscopiste gevraagd wat er rechts onder mijn navel zit, want daar kan af en toe echt een een hele bobbel omhoog komen. Blijken de billen te zijn van eentje haha. We zagen ook eentje gapen op de echo, zo lief!
groetjes, Rudy

ook hier constante beweging en rare vormen op de buik hahah. we hebben dus drukke juli baby's. die van ons licht ook al naar benenden en is al wat gedaald. heb gelukkig geen getrap tegen ribben, althans het doet geen pijn.soms wel hard dat je ff schrikt maar niet dat je denkt ik ben blauw getrapt hahah.
wel lastig als mamma wil slapen ja, maar goed meestal na een half uur gaat hij/zij ook wel slapen.

merken jullie ook al een ritme ? die van ons houd zich snachts goed stil en komt meestal na 6 uur of beter 8 uur ff. maar laat mamma ook wel eens slapen tot 10 uur  das wel lekker. overdag en sávonds druk en snachts slapen. goed geregeld als ie dat straks ook doet. hahaha

xx bambi

Ik voel de kleine ook echt heel veel. Soms vraag ik me af of ie nog wel eens slaapt. Maar ik vind het heerlijk om hem/haar te voelen. heb helemaal geen last gehad van m'n ribben. De kleine ligt al weken netjes met het hoofdje naar beneden en trapt dus niet omhoog.
Het blijft een apart gezicht om m'n buik heen en weer te zien gaan. Denk dat we ook maar eens gaan proberen om het te filmen, goed idee!!

Groetjes, Miranda

Terug
Bovenaan