hoe vaak voelen jullie de kleine?

Hoi,

Ik voel de kleine wel wat minder dan een paar weken geleden.
Vrijdag was ik heel druk geweest en toen had ik hem/haar bijna niet gevoeld, niet fijn. Maar gelukkig heeft de baby het gisteren weer helemaal goed gemaakt met lekker veel getrappel.

Ik heb soms het idee dat hij/zij erg op m'n blaas drukt, denk dan steeds dat ik naar de wc moet, maar 's avonds zit het kindje weer erg hoog en heb ik last van m'n maag. Kan ook dat het dan komt omdat je maag vol zit.
Nu loopt mijn kindje wel iets voor in groei volgens de echo, dus misschien komt het ook daardoor dat ik wat minder getrap voel, omdat het kindje minder ruimte heeft. Ik zal het eens vragen dinsdag aan de gync.

Groetjes,
Angel

Ik voel de kleine wel de hele dag door, soms voel ik echt schoppen in mijn taile(?) dat ken ik niet van mijn eerste kind. Ik weet dat mijn kindje in een stuit ligt misschien dat het daarom anders voelt, aankomende dinsdag weer naar de vk en misschien ligt het nu met het hoofdje naar beneden. Verder golft die buik er de hele dag vrolijk op los en voel ik regelmatig harde plekken op mijn buik maar of het een arm, been, hand, voet of hoofd is....geen idee! Het blijft wel wonderlijk en ik zal het na de bevalling ook wel weer vreselijk gaan missen want dan is het weer zo stil van binnen.

Groetjes,

Puk

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die niet zo super veel voelt!

Ik voel mijn wondertje elke dag wel, maar de ene dag wat meer dan de andere.
Als ik een dag heb gehad met weinig gevoel, heb ik een baaldag, want dan ga ik me meteen weer zorgen maken.
maar het is net of hij/zij het dan aanvoelt, want meteen laat ie van zich horen...(of beter gezegd voelen)
Tuurlijk krijgt ons kindje ook minder ruimte om te bewegen, dus dat zal ook wel meespelen...
Ik ben iig heel blij met elk trapje dat ik voel!!!!

Grtjs,
mama Peet

ik vind het nu heel grappig dat ik precies kan voelen wat wat is..
hij ligt ook steeds bijna hetzelfde
en kan het zelfs zo goed voelen dat ik hem gister voor de gein is van de buitenkant heb opgemeten met een meetlint
en ja het klopt precies met de duur van de zwangerschap
nu met 32 weken zou hij 42 cm moeten zijn
en ik kwam zo uit op 40/41 cm
heel grappig..
weet natuurlijk wel dat het allemaal ook maar puur op de gok is en dat ik er niet zoveel verstand van heb maar vond het toch wel erg grappig

xx

Terug
Bovenaan