hoe vaak?

En ik ga ook niet zeggen dat hier staat dat de HA zegt dat het niet uitmaakt, ook al doe je het zes keer per dag!

he hoi,

ik wou even hier op reageren.
wij deden het ook steeds om de dag. maar ik had nu in juni mijn vruchtbare periode en toen hadden we het elke dag gedaan en ben nou zwanger!

ik weet nu niet of het nu daar mee te maken heeft of dat het toeval is maar ik wou het toch even zeggen!

liefs wilma

hee fieppie

met mij gaat het prima dank je!! zit te wachten op mijn eitje hahahah komt waarschijnlijk morgen voorbij vliegen...ik zie het gelukkig erg goed aan mijn cervixslijm..zal je de details besparen hahahaha. we zijn dus weer aan de klus en wachten daarna weer rustig af. wel is het allemaal beetje raar na mijn MK, maar dat zul je zelf ook wel hebben denk ik?

knuffelssssssssss

nou vooral de eerste keer was het spannend,
maar alles ging wel goed. het was alleen wel intenser, sorry voor de details, maar ik bedoel daarmee. dat ik het gevoel had dat we meer samen waren.
omdat je weet dat je   samen een kindje hebt gemaakt denk ik.
was wel emotioneel, maar wel heel mooi.
succes allemaal.
en yana:
groot gelijk, af en toe moet je ze afremmen he hahaha

hee wilma!
ik wist niet dat het raak was, ben op vakantie geweest
eindelijk voor jou wauw super de buper.
gaaf man!
alles ok met de baby?

he hoi,
ja het was raak toen jij met vakantie was.
ja alles lijkt tot nu toe goed te gaan!
volgende week naar de gyn...spannend!!

liefs wilma

Hey Fiepje,

Ik volg je verhaal al een tijdje en ook nu wou ik even reageren. We zitten nu in ronde acht. De eerste maanden deden we het braaf om de dag. De laatste twee maanden zijn we daar een beetje vanaf gestapt omdat het allemaal wat langer begint te duren dan we dachten. Dus doen we het gewoon spontaan en ik moet eerlijk zeggen dat dat dus bijna dagelijks is! Vooral rond de eisprong. Maar het blijft afwachten! Heb rond 21 juli mijn nod dus we zijn nu aardig aan't klussen!

Liefs Caroline

Hoi,

Gevonden op www.zwangerstraks.nl

Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal.

Groetjes Saskia

Hoi Fiepke,

Het is helemaal geen rare vraag, ik heb het mezelf ook wel eens afgevraagd. Mijn mannetje had een beetje last van druk en we hebben maar besloten om te  klussen wanneer we zin hadden, wel meer zin dan anders dus uiteindelijk hebben we geklust om de twee dagen of om de dag..
Dat ging wel een stuk beter moet ik zeggen. Alleen stiekem wel balen, dat mijn mannetje soms geen zin had en er dus twee dagen tussen zitten.
Aan de andere kant, we zitten pas in ronde 1, dus we beginnen net en onze tijd komt nog wel..
groetjes

Terug
Bovenaan