Hoe veel te zwaar?

Ok, ik bijt het spits af. Ik ben nu, 7 weken na de bevalling, nog 20 (pffffffff) kilo zwaarder als mijn gewicht voor de zwangerschap. Omdat ik nog bv geef ga ik voorlopig nog niet lijnen, maar ik probeer wel heel gezond te eten, en dan val je ook wel iets af, een halve kilo per week.

Wie moet er nog meer zoveel kiloos kwijtraken?

Ik...helaas. Al komt het bij mij niet alleen van de zwangerschap hoor! Ik was voor die tijd ook al 15 kilo te zwaar.... Op dieet ga ik als ik weer helemaal lekker in mijn vel zit. Hoepelijk over een aantal weken. Tot die tijd let ik wel op wat ik eet, maar ga ik me zeker niet schuldig voelen over die chocoladebonbons die ik gisteravond opat!
Ik heb wel eens gehoord dat de zwangerschapskilos er makkelijker afgaan dan de kilos die je voor die tijd al meezeulde....ik hoop het voor je hihihi

Succes!

Hoi,

ook ik wil graag nog wat kilo's kwijt, maar goed, dat wil ik al jaren... Ben er voor mn 2 zwangerschappen 10 kwijt geraakt en was er door de zwangerschap van Tijn ook nog eens 10 kwijt. Daarvan zitten er nu nog 4 aan, die ik er dus eigenlijk ook nog heel graag vanaf wil hebben. Maar goed, ben ergens allang blij dat het er maar 4 zijn en dat ik ook deze zwangerschap niet superveel bijgekomen ben. Hoop alleen dat ik vast kan houden want ik snoep toch wel weer wat graag!

Eerst maar even lekker genieten en hopen dat de borstvoeding een beetje z'n werk doet!

Ook van mij veel succes gewenst!

groetjes Natasja

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vandaag is het precies 3 weken geleden dat Roosmarijn geboren is en ik ben nu lichter dan ik was voor de bevalling.
De eerste 4 maanden van de zwangerschap heb ik alles er steeds uitgegooid en was ik dus al afgevallen. De rest van de zwangerschap was ik wel aangekomen, aan het eind vooral vocht. Dat is nu allemaal weer weg. En met de borstvoeding eet ze me nog weer steeds een beetje op zeg ik maar.
Ik had dit helemaal niet verwacht, want ik had altijd moeite met afvallen. Maar nu laat ik echt niks staan, ik eet zelfs meer dan voor de zwangerschap en het vliegt er af. Heerlijk hoor. Ik geniet er wel van.

Liefs,

hoi hoi!

ik ben vandaag wezen shoppen! net als mammik was ik in het begin van de zwangerschap zo ziek dat k heel veel afgevallen ben..en nu 6 weken na de bevalling zit ik 8 kilo onder mn startgewicht..nou moet ik er eerlijk bijvertellen dat ik dan alsnog overgewicht heb.. dus ga nu lekker met de kleine lopen.. en hopen dat dr dan nog meer af gaat..

liefs!

Hoi,

lekker zeg ! Ik had dat bij de vorige zwangerschap ook, enige voordeel aan al dat overgeven. Met 41 weken zat ik toen op mijn gewicht waarmee ik de zwangerschap begon en toen Tijn er was 10 kilo kwijt dus...
Geniet ervan!

groetjes Natasja

Ik ben een maand verder en moet er nog 6 kilo af hebben, de eerste 10 kilo vloog er in de eerste 10 dagen af, maar daarna stopte de borstvoeding en ging er geen gram meer af. Nu probeer ik elke dag een lange wandeling met de kinderwagen te maken, en echt niet te snoepen....maar ....als de kleine ligt te huilen heb ik gewoon chocola nodig omdat ik me dan zo rottig voel. Is dat herkenbaar?? Over 6 maanden heb ik een bruiloft van vrienden en dan wil ik wel weer op mijn oude gewicht zijn....Succes allemaal!

Ik was 16 kilo bijgekomen waarvan de eerste 10 na een week er al af waren. Ik ben sindsdien niet veel meer afgevallen. Er is zelfs ook weer iets aangekomen. (damn, de Magnum Gold is te lekker...). Ik heb nog een kilo of 5 te gaan. Echter, ik was voor de zwangerschap meer dan 15 kilo bijgekomen ivm stoppen met roken dus die moeten er ook nog af. Ja, en dan eigenlijk ook nog eens een kilo of 25 die ik altijd al aan overgewicht had. Dus eh, als we dat allemaal meetellen dan heb ik zo'n 45 kilo aan gewicht te verliezen... Aangezien dat geen doen is met dat aantal in gedachten, doe ik mijn best om het stapsgewijs te doen. Telkens per 5 kilo of zo. A long way to go...

Terug
Bovenaan