Hoe veel te zwaar?

@Lonneke....die chocola!!! Ja echt, en dat terwijl ik normaal helemaal niet echt van de chocola ben! Maar als mijn kleine meid het moeilijk heeft, grijp ik direct naar de chocola! Grappig dat nog meer mensen dat hebben, hihihi

Nou ik roep al tegen iedereen in mijn omgeving neem ook een derde want ik was natuurlijk maar 1 kilo aangekomen over de hele zwangerschap, de verloskundige snapte er helemaal niets van.
Bij nr 1 20 kilo aangekomen en bij nr 2 13 kilo
Waarom nu maar 1 kilo is echt een raadsel maar goed ik ben dus 5 kilo lichter als voor mijn zwangerschap en aangezien ik zo wie zo dik 15 kilo overgewicht heb moet ik / ga ik echt zorgen dat deze 5 kilo eraf blijven.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen weegschaal van dichtbij gezien heb :) En ik ga er voorlopig ook nog niet op staan.. was in totaal 9 kilo aangekomen en op m'n buik na, voelt m'n lichaam weer redelijk normaal dus het zal wel goed gaan... Op 17 mei na controle bij de gynaecoloog en dan zal ik eens checken of ik weer in de buurt van de 58 kilo zit.

Ach, gelukkig zijn er meer die nog veel en veel te zwaar zijn.

Bab: Damn, 58 kilo???? Zoveel woog ik volgens mij toen ik 16 was. Daarna zon 62 kilo, na mijn eerste 64 en na mijn tweede 68. Ik vind 68 kilo nu wel weer een mooi streefgewicht.

pfoe hier ook nog 11 kilo te gaan. Mijn zoontje is nu 7 wk en ik ben de strijd met de kilo's aangegaan door te beginnen met alle snoep en suiker uit mijn eten te verbannen. Ben nu 5 dgn bezig en heb vandaag een zwaaare dag. Ben zo moe, mijn oudste is oervervelend en baby wil niet slapen in zijn bedje waardoor ik echt geen seconde rust heb gehad vandaag...effe klagen :)
Heb me laten verleiden door een chocolademuffin...moet kunnen voor een keer. Morgen weer aan de bak!

Succes allemaal!

He Meiden
Ik ben 14 kilo aangekomen tijdens zwangerschap.
Woog uiteindelijk 78kilo.
Nu weeg ik (4wk later) 65, dat woog ik ook ongeveer voor mijn zwangerschap. Ik wil uiteindelijk rond de 60 kilo wegen. Ik ben zelf 1.68.
Als ik opgeknapt ben van mijn keizersnee dan wil ik weer gaan hardlopen&wandelen.
Mijn buik is op dit moment een waterbed ;)
Ik heb echt een buik. Ik wil nu niet gaan lijnen want ik geef borstvoeding.
x

Terug
Bovenaan