Hoe ver zijn jullie nu allemaal

Hoi ik was eens benieuwd hoe ver iedereen zo'n beetje nu was.en hoe t verder gaat,kwa kwaaltjes enz.
Ben zelf bijna zestien weekjes,alleen t genieten dr van staat ff op een laag pitje wat hopelijk gauw veranderd word.groetjes
 
hoi ik ben nu 13 wkn en begin me wat beter te voelen niet meer misselijk nog wel moe maar hoop dat dat ook overgaat hoop dat je toch kunt gaan genieten van je zwangerschap
groetjes rapsodie
 
Ben nu 33wkn5dgn(30 jaar oud).

Ben t/m week 15 erg misselijk geweest en mexicaanse griep gehad.

Toen ging het een paar weken goed.

Vanaf week 20 erge bekken/bekkenbodem en rugklachten en 1 been helemaal onder de spataders in erge vorm.

Vanaf week 27 in de ziektewet, omdat mijn werk(is continue staan en lopen) echt niet meer ging en er ook geen aangepast werk was.

Nu denken ze dat het een heel groot kind wordt en krijg ik vanaf volgende week elke week een echo om eventueel eerder in te gaan leiden. Het kindje had met de groeiecho van 32 weken al de grootte wat een kindje van 37 weken gemiddeld heeft, dus da's flink.

Maar verder gaat het nu best goed, rustig aan en aftellen.... rustig aan is trouwens wel lastig met een kindje van 4 en een van 2 in huis!

Ben benieuwd naar jullie verhalen.

 
Ben nu 33wkn5dgn(30 jaar oud).

Ben t/m week 15 erg misselijk geweest en mexicaanse griep gehad.

Toen ging het een paar weken goed.

Vanaf week 20 erge bekken/bekkenbodem en rugklachten en 1 been helemaal onder de spataders in erge vorm.

Vanaf week 27 in de ziektewet, omdat mijn werk(is continue staan en lopen) echt niet meer ging en er ook geen aangepast werk was.

Nu denken ze dat het een heel groot kind wordt en krijg ik vanaf volgende week elke week een echo om eventueel eerder in te gaan leiden. Het kindje had met de groeiecho van 32 weken al de grootte wat een kindje van 37 weken gemiddeld heeft, dus da's flink.

Maar verder gaat het nu best goed, rustig aan en aftellen.... rustig aan is trouwens wel lastig met een kindje van 4 en een van 2 in huis!

Ben benieuwd naar jullie verhalen.

 
ik en vandaag 14 weken en 6 dgn. Weinig kwaaltjes gehad aan het begin van de zwangerschap.
Merk nu wel dat ik heel snel last heb van mijn stuitje.
Dus zwaar tillen laat ik over aan andere.

 
ik en vandaag 14 weken en 6 dgn. Weinig kwaaltjes gehad aan het begin van de zwangerschap.
Merk nu wel dat ik heel snel last heb van mijn stuitje.
Dus zwaar tillen laat ik over aan andere.

 
Voor heppy,ben nu bijna 16 weekjes zwanger,dus je bent een weekje verder dan ik.want als ik t net goed had gelezen ben jij al in de 17e week...
Dus t viel bij jou ook verder wel mee met de kwaaltjes..
Af en toe beetje bandenpijn heb ik wel eens,maar verder valt t best mee.alleen wel vaak naar de wc hihi,nix aan te doen,blaas sneller vol.
Overmorgen hebbe we de vwp.duim voor ons dat t verder goed gaat,en dan wachten op t uitslag.
Heb best wel soms last van up en downs wat best akelig is,maarja probeer t beste van te maken wat soms best moeilijk is.laat ook vaak mn traantjes lopen,het doet me verder dan goed,,groetjes en liefs van lief wondertje
 
Hey!!!

Idd schelen we dan een weekje :D

Ja kwaaltjes vallen echt reuze mee, als ik andere mensen in mijn omgeving zie....

Idd nu af en toe bandenpijn (denk ik) en veel plassen... ook 's nachts (= minder).

Ik duim met 2 duimen tegelijk voor je, en hoop dat alles goed is en gaat en komt! Ik begrijp heel goed dat je ups en downs hebt.... Echter kun je er op dit moment gewoon niet meer van maken!

Als je je kut voelt, gewoon laten lopen die tranen... Doe ik ook, en ik voel me niet zo kut....

Hou ons aub up to date!
Vind het erg heftig voor jullie, maar ik heb (zeer) goede hoop :D

Liefs
 
Terug
Bovenaan