Hoe ver zijn jullie nu allemaal

Hoi allemaal,

Ik ben 21weken en 1 dag zwanger.
Voel me prima alleen de bekken doen regelmatig pijn dus werk al iets minder en loop bij de fysio.
Hoever zijn jullie al met spulletjes kopen?
Wij hebben gister ledikantje,commode,kinderwagen,box al besteld en dat komt over 6 weekjes binnen.
Babykamer moet wel nog geverfd worden en de kleine spulletjes moeten nog gekocht worden.

Liefs Pupke
 
Hoi allemaal
ik ben nu 29 weken zwanger, de tijd vliegt- als het kindje haast heeft zou het al over 8 weken geboren kunnen worden bijvoorbeeld...huu dat is wel erg dichtbij!!
Wij zijn nog volop aan het klussen in huis, de babykamer is wel bijna klaar gelukkig. Qua schilderen dan :) Maar nu het trappenhuis nog en manlief wil ook nog meteen de tuin helemaal opnieuw gaan aanleggen (??-zullen wel hormonen zijn ;-).
Ik heb t/m week 16 ongeveer veel last gehad van misselijkheid/moeheid maar sindsdien gaat het eigenlijk als een zonnetje. Wel wat stemmingswisselingen en bekkenpijn en moet echt erop letten dat ik op tijd rust neem. De bekkenfysio heeft me aangeraden om de 4/5 uur een kwartiertje te gaan liggen. De kleine vind dat ook erg gezellig, dan krijgtie even de volle aandacht en de ruimte om te spelen.
 
Terug
Bovenaan