Hoe ver zijn jullie?

Nou de oudste kan van de week naar zijn nieuwe kamer. Dus kan gelijk de babykamer weer goed schoonmaken en donderdag staat de babywas gepland. Geboortekaartjes zijn besteld, adressen op orde, wagens schoon, de extra spullen voor een tweede aangeschaft. Dus van de week wassen poetsen en opruimen en dan ben ik komend weekend helemaal klaar. Naam zijn we het eindelijk over eens geworden. Dus kom maar op met die laatste 10 a 11 weken!

Zo ver ben ik nog lang niet. Het kamertje is nu geschilderd, maar nog niet behangen en het laminaat moet er nog in. Daarnaast moet ik het kaartje nog ontwerpen, de kleertjes en overige spullen wassen. De afstreeplijst met dingen die ik moet hebben is wel bijna klaar. Alleen het badje plus toebehoren nog. Maar goed, ik heb nog iets langer te gaan. Nog pak 'm beet 14-15 weken.

kamer is bijna klaar, verven en zo dan.
kaartjes besteld en enveloppe op 4 na geschreven.
alleen nog de kruiken en washandjes en we zijn klaar met de uitzet.
5 april komen de meubels en dan zijn wij ook klaar.
nu nog 10 weken wachten op de kleine kan niet wachten om haar te zien.

nog 11 weken te gaan, maar nog niet in de buurt van de babyspullen geweest. Samen met een vriendin hebben we over drie weken afgesproken om de zolder op te gaan om alles bij elkaar te sprokkelen. Mijn jongste is nu 4 dus alles staat al jaren op zolder. Dat wordt een uitzoekfestijn. Daarna alles nog in elkaar zetten, afsoppen. Alle kleding wassen en strijken en even de uitzetlijst nalopen. Wat zou er in de loop der jaren allemaal weer verandert zijn van wat je wel of niet mag of moet. Dan word het ook tijd voor de kratjes onder het bed. We hebben nog steeds geen thema voor de kleine (de eerste was 'bos' en de tweede ' zee en strand') dus ook de kaartjes en de aankleding van de babykamer is nog geen begin mee gemaakt.
Misschien word je van een derde wel wat lakser in dat soort dingen. Wie weet komen die kriebels nog wel. Voorlopig heb ik het reuze druk met allerhande andere dingen.
Groetjes

@val ik heb juist nu met de 2e meer haast als met de oudste hahahhaa. Nu moet alles voor de 32 weken klaar. Terwijl bij de oudste ik met de 35 weken nog van alles moest doen.

Hier is de babykamer ook klaar. Moet alleen nog alles uitwassen... Maar dat doe ik wel als ik met zwangerschapsverlof ben. Anders heb ik niks meer te doen hahaha...
Babykaartjes zijn ook besteld. Adressen zijn ook uitgeprint op stickers. Dus alleen na de bevalling nog de datum, gewicht en lengte doorgeven + foto.
De grote (lente) schoonmaak hebben we vorig weekend al gedaan.
Nu nog ruim 11 weken wachten op de kleine...
Van mij mag het wel sneller gaan hahahha...

Ha supertje,

Ben er ook al klaar voor ha,ha.
Peter's nieuwe kamer komt over 6 weken maar voor de baby heb ik een wiegje voor de eerste maanden zodat Peter kan wennen aan het grote bed.
Babykamer is wel al klaar.
Moet nog 11 weken en 3 dagen schiet op he!
Geboortekaartjes zijn besteld moet alleen de tekst nog samen stellen.Hoe voel jij je?
Ik ga lekker een week naar de Hutteheugte vrijdag zón zin in!!!!
En als we terug komen dagje Efteling schoonmoeder is jarig.
Wordt wel pittig want een hele dag lopen trek ik niet maar vaak terrasje pakken hi,hi.

Liefs Pupke

@pupke nog steeds uitgeput hier hoor hahahah. Maar ijzer is nog steeds absurd laag en nu ook nog mijn bloeddruk. Dus ja wat wil je hahahah. En dan inderdaad de grote schoonmaak, kamertjes op orde brengen en zondag de eerste verjaardag van ons zoontje. Geniet lekker van je weekendje! Ze geven heerlijk weer op. Morgen de babywas op het progamma hier. Hoe is het verder met jou? Nog steeds veel last van je bekken begrijp ik?

Terug
Bovenaan