Hoe ver zijn jullie?

Ben vandaag 27 weken. Kamertje is zo goed als klaar. Vorige week zijn we het eens geworden over een naam. Nu moet ik me gaan verdiepen in het geboortekaartje. Verder moeten we nog een maxi cosi, babyfoon en wipstoeltje aanschaffen en ook nog wel wat kleine dingen. Hoeveel kruiken moet je eigenlijk hebben? Het wordt een zomerkindje, dus is eentje niet genoeg?

Dinsdag is er behangen op zolder nu nog een kleurtje erop! het deurkozijn, raamkozijn, deur, schuifwand en meubeltjes moeten nog geverfd worden. dan nog een laminaatvloer er in en plinten. Dan.......ja dan.... kan ik eindelijk het inrichten beginnen, mijn schoonmoeder heeft alle kleertjes al gewassen, nu ook nog de wagen poetsen en maxicosi uitzoppen....voor mijn doen schiet het nog niet op nog 11 weken te gaan.....
Ik heb nu tegen manlief gezegd dat ik binnen 7 weken wil tuttelen op de babykamer!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahahaha oja en dan ook nog kijken wat ik aan uitzet mis ; (

@nightwish, ik zou voor dat tientje gewoon toch een 2e kruik nemen. Zomerkindje wil niet zeggen dat ze zich goed op temperatuur kunnen houden. Ik heb van de zomer ook nog wel eens een kruik bij mijn zoontje gebruikt en die wordt zondag 1 jaar. Dus was zelfs al een stukje ouder.

Ik ben morgen 30 weken alweer.. jeetje wat schiet de tijd op..

Het kamertje is nog niet klaar. De muren zijn wel geschilderd. Er staat een bedje, een kast en een commode. De commode heeft mijn vriend zelf gemaakt en die moet nog afgeschilderd worden. Zodra dat klaar is ga k alles schoonmaken en inrichten. Dan moeten alleen de accessoires etc er nog bij. Maar voor de rest heb ik geloof ik bijna wel alles van mijn lijstje..

Behalve dan een kleed, gordijntjes, wippertje, babyfoon, voedingsstoel...

Naam van ons kleine mannetje zijn we uit. Alleen nog niet wel of geen tweede naam en wat voor een naam dan.. lastig! Geboortekaartjes zijn we ook nog niet uit..

Ben nu vooral bezig ook met mijn vluchttas, wil die graag met 30 weken klaar hebben staan. Dus wat moet er in, en wat neem ik wel en niet mee..

En dat is iets wat ik nog niet klaar heb hahaha. De ziekenhuistas. Ik heb die de vorige keer met 36 weken klaargezet. Was niet van plan dat veel eerder te doen eigenlijk.

En ik heb nog niks klaar.... De oudste heeft net een nieuw bed, maar dat moet nog ingewijd worden. Het moet een paar dagen uitdampen. Gelukkig is ze wel heel blij met haar grote bed. Dan moet nr 2 doorschuiven naa een nieuwe kamer. Zij gaat het oude bedje van haar us erven, want daar kan de zijkant vanaf. Ze kan nog niet lopen, maa na aandringen van manlief heeft madame wel vorige week 2 nachtjes in het bedje geslpen (met haar eigen matrasje op de grond ernaast mocht ze eruit vallen). Ze deed het super, behalve op het eerste uurtje na toen ze gelijk uit bed viel. Nou ja, haar kamertje moe nog helemaal op irde gemaakt worden. De kamer leeghlen (ten dele al gebeurd), nieuwe klerenkast nog halen, plinten d'r nog in, schoonmaken. En dan komt de kamer van uk in spé.... Ondertussen rijden we nog in een aygo, dus de auto moe ook nog vervangen worden. Manlief gaat hopelijk volgende week voor wat offertes. En dan zijn er nog wat andere dingen, die moeten gebeuren, zoals het huis laten schilderen, tegels in de keuken eens laten zetten en ondertussen op mijn werk twee studenten in de gaten houden, waarvan er een amper alleen naar het toilet kan bij wijze van spreken (om gek van te worden). Ik werk nog steeds super veel uren, omdat ik een project voor mijn verlof wil afronden, nog 8 weekjes te gaan! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

Ik ben nog op zoek naar een klamboe/sluier om het ledikantje wat donkerder te maken. Maar die dingen zijn duuur. De goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is van Jollein en kost 29,95. Maar die is van dat doorzichtige voile. Dus dat houdt ook weinig licht tegen lijkt mij dan. Iemand nog tips?
Anders ga ik zelf denk ik proberen te freubelen met een laken aan een haakje.

Terug
Bovenaan