En ik heb nog niks klaar.... De oudste heeft net een nieuw bed, maar dat moet nog ingewijd worden. Het moet een paar dagen uitdampen. Gelukkig is ze wel heel blij met haar grote bed. Dan moet nr 2 doorschuiven naa een nieuwe kamer. Zij gaat het oude bedje van haar us erven, want daar kan de zijkant vanaf. Ze kan nog niet lopen, maa na aandringen van manlief heeft madame wel vorige week 2 nachtjes in het bedje geslpen (met haar eigen matrasje op de grond ernaast mocht ze eruit vallen). Ze deed het super, behalve op het eerste uurtje na toen ze gelijk uit bed viel. Nou ja, haar kamertje moe nog helemaal op irde gemaakt worden. De kamer leeghlen (ten dele al gebeurd), nieuwe klerenkast nog halen, plinten d'r nog in, schoonmaken. En dan komt de kamer van uk in spé.... Ondertussen rijden we nog in een aygo, dus de auto moe ook nog vervangen worden. Manlief gaat hopelijk volgende week voor wat offertes. En dan zijn er nog wat andere dingen, die moeten gebeuren, zoals het huis laten schilderen, tegels in de keuken eens laten zetten en ondertussen op mijn werk twee studenten in de gaten houden, waarvan er een amper alleen naar het toilet kan bij wijze van spreken (om gek van te worden). Ik werk nog steeds super veel uren, omdat ik een project voor mijn verlof wil afronden, nog 8 weekjes te gaan! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.