Hoi Talke,
ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
ik heb op 26 juli een miskraam gehad en voelde me eigenlijk vrij snel daarna wel weer goed, dus we besloten om er direct weer voor te gaan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
ik heb werkelijk geen idee wanneer mij ei weer zal zijn. ik had voor mijn mk een cyclus van 28 of 29 dagen, dus ik zou mijn ei vorig weekend al gehad kunnen hebben, ik dacht hem ook gevoeld te hebben, maar sinds het weekend heb ik eigenlijk iedere keer weer buikpijn, dus iedere keer weer denk ik; o zou dit dan mij ei zijn??? maar ja dat denk ik nu iedere keer...
ik ben niet aan testen begonnen omdat ik ook geen idee had wanneer ik dan zou moeten beginnen met die testen..
als ik uitga van mijn normale cyclus dan zou ik rond 23 aug. mijn nod hebben, maar toen ik de laatste keer voor nacontrole bij mijn gyn. was zei hij dat hij dacht dat ik 3 weken later mijn ei zou hebben en 5 weken later ongesteld zou moeten worden.
dat zou beteken dat ik rond 23 aug. pas mijn ei zou hebben... dus ik weet het echt niet meer.....
wij klussen maar gewoon regelmatig ( om de dag ) en verder kunnen we alleen maar afwachten...maar ook heb ik dus geen idee wanneer ik nou een test zou kunnen doen.... lastig lastig lastig..
heel veel succes en ik hoop voor je dat het snel weer raak is.
groetjes van mij