Hoe verloopt een cyclus na een mk?

Hoi Talke

Wanneer zou dan nu je nod zijn..ongeveer??

Liefs,Swinnie

Hee Swinnie

volgens babybrabbel rond de 29ste, uitgaande van 5 augustus, maar ik weet niet of ik vandaar uit moet tellen, dat is het hem nu juist!

Toen is mijn bloeding begonnen. Dus ik gebruik dat maar even als uitgangspunt

dikke kus
talke

Hoi Tal,

Nou dan heb je 1   gelukje...ik moet langer wachten...ongeveer tot 12september,dus ik heb nog eventjes te gaan.
Ik hoop voor je dat allles weer normaal gaat bij je,ik bedoel dat je gewoon inderdaad v.a 5 aug kan tellen.
We houden elkaar op de hoogte...en hoop inderdaad dat we misschien volgende keer wel samen mogen juichen!!!
Veel plezier in Zeeland...ik zal wat zon voor je vragen!!

Liefs,Swinnie

Jaaaaaaaaaaaaaaa,

vraag wat zon voor me. Mijn vriendin viert daar vakantie en als ik dit zo zie dan vind ik het wel erg sneu voor haar. Zij heeft mij vorige week ook zo goed bijgestaan. En ze gaan maar een weekje dus alsjeblieft wat zon.

Jouw cyclus is ook wat langer dan die van mij jij hebt er 4 tot 6 dagen kado bij. Wellicht ik nu ook dat weet ik dus niet.

Zucht het blijft maar regenen. Onze vakantie deze zomer is er eentje om snel te vergeten............

Groetjes
talke

Hoi hoi
Je kan direct weer zwanger worden!
Ik heb zelf in juli een miskraam gehad (wist niet dat ik zwanger was) mijn vriend en ik hebben daarna besloten om te stoppen met de pil.
Ik was meteen weer zwanger. Maar helaas vorige week vrijdag is het weer mis gegaan.
Nu doen we iets rustiger aan!

beste Talke...

ik lees dat je een MK hebt gehad toen je 4wk en 2dg zwanger was?
dan heb ik het zelfde gehad...
ik had op maandag mijn NOD,had getest maar het was maar een licht streepje,
heb in totaal 4 testen gedaan met allemaal de zelfde uitslag...maar wert dus op vrijdag ongi !!! dus ik was iets van 4wk en 3 dg zwanger.
maar ben de volgende maand zwanger geworden,ben nu 6wk en 3dg!!!

en wat betreft mijn vriendin die had na 7wk een MK,en was dus direkt weer zwanger,
ze heeft een goede en onbezorgde zwangerschap gehad,maar een half uur naar de geboorte is haar kindje overleden...

xxxtam80

Hoi Talke,

ja ik was inderdaad dan wat verder... ik kreeg mijn miskraam bij 9 weken zwangerschap!! daarom weet ik ook echt niet hoe mijn cyclus nu zit.. omdat ik toch door de zwangerschap zeg maar een ronde heb overgeslagen...
maar goed ik wacht gewoon af, wordt ik ongesteld ben ik wel teleurgesteld, maar dan weet ik tenminste wel de volgende maand vanaf wanneer ik moet gaan rekenen en hoe mijn cyclus weer is, dus dan komt het vast dan goed...
ik hoop het maar.

ik heb mijn nod misschien de 23 ste al, dus ik wacht vol spanning af...
veel succes en hou me op de hoogte!!

groetjes van mij

Hoi meiden,

wat hoor he het toch vaak dat het misgaat. Ik had echt geen idee. Wat verschrikkelijk tam80, van jouw vriendin, een onbezorgde zwangerschap en dan toch nog door het ongeluk getroffen worden, hoe is het nu met haar? hoe lang is het geleden?

En voor jou Rian ligt het nog allemaal vers in het geheugen, je hoort het echt heel vaak. Het is volgens mij echt een godswonder als je je zwangerschap vast kunt houden en dan nog zie maar de vriendin van tam80

Faytje, 9 weken dat is dus een stuk langer dan ik, verschrikkelijk lijkt me dat, ben je aan het idee gewend en verheug je je, maakt plannen en dan ineens is het allemaal voorbij, ik hoop dat de 23ste voor jou NOD is of WOD dan weet je tenminste waar je aan toebent toch.

Konden we af en toe maar in de toekomst kijken al was het maar om te zien of het ons zou lukken........

vele dikke kussen
talke

Terug
Bovenaan