Hoe verloopt een miskraam???

Hallo Christy,

Wat mooi dat je zoveel steun hebt aan je man! Ook voor hem niet makkelijk allemaal natuurlijk.

Ik ben na mijn 1e mk waarschijnlijk direct weer zwanger geraakt (weet het niet 100% zeker). En ook nu na mijn 2e mk zijn we er weer direct voor gegaan, zit nu in de laatste week voor mijn NOD...afwachten dus. Van de vk en gyn mochten we er weer direct voor gaan en ik wou het ook graag weer direct proberen. Zolang ik me zelf er maar goed bij voel en de wens voor kindje wordt alleen nog maar groter dus ik heb geen zin om te wachten...

Heel veel sterkte!

Groetjes, Hiltje

@HFN, bedankt voor je bericht.
ik heb 2 dagen geleden echt mijn miskraam gehad en wat is me dat tegengevallen. ben me rot geschrokken wat er dan met je lijf gebeurt. heb ook erge pijn gehad.

mijn wens is ook sterker geworden maar mijn mk is me zeker niet in de koude kleren gaan zitten. we gaan als alles achter de rug is gewoon verder maar wel op een laag pitje. we wachten het gewoon af.

moet morgen weer naar de gyn voor controle en als ik dan niet schoon ben, krijg ik morgenmiddag een currretage en daar zie ik erg tegenop. ik hoop dat snel weer zwanger bent.

afwachten dus. en dat valt niet mee.

@Radeloos, ik had al een berichtje op jou topic geschreven. bedankt voor je reactie. stekte met alles.

Hi Christy,
Meid, wat zul je geschrokken zijn! Had je een beetje willen voorbereiden maar ook niet al te bang willen maken, maar voorbereid ben je nooit hè!
Ik hoop dat morgen alles schoon is! Het enige positieve na de miskraam vond ik dat ik blij was dat het eruit was. Ik was zo opgelucht, want al die tijd het wachten vond ik echt slopend.
Sterkte meid!!
Liefs Laura

hai Laura,

het is mij ook tegengevallen joh. ook ik voelde het gewoon uit me glijden vond het onwijs eng. en ook ik had krampen om gek van te worden. wist van gekkigheid niet waar ik met de pijn heen moest. vond het vreselijk.

gelukkig is het bloedverlies al heel veel minder geworden en hoop ik dan ook dat morgen in het ziekenhuis blijkt dat het gewoon schoon is.
vind het erg spannend allemaal.

zijn jullie daarna ook verder gegaan voor een kindje?

liefs Christy

Ja, we zijn er gelijk weer voor gegaan (topic "we gaan ervoor") maar helaas is het bij mij nog steeds niet weer raak. Mijn miskraam was in juni dus we zijn alweer ruim een halfjaar verder en ik ben bezig met ronde 9. Erg balen, heb mijn uitgerekende datum ook al gehad! Had toch erg gehoopt tegen die tijd weer zwanger te zijn.
Zit nu weer in de wachtweek, over een week heb ik weer mijn NOD.
Gelukkig kan ik er nu wel stukken beter mee om gaan, al is het iedere keer weer een teleurstelling. En al die mensen om me heen die wel zwanger worden is ook niet het leukste om te horen. Maar goed, ik hou mezelf maar voor dat het een kwestie van tijd is en ik ben al een keertje zwanger geweest, dus het zou gewoon eens weer moeten lukken!
Sterkte de komende tijd! De dipjes komen en gaan en dat is normaal, geef er gewoon aan toe.
Oh ja, ik was nogal moe na de miskraam (daarvoor ook al maar dat kwam van de zwangerschap). Bleek ik bloedarmoede te hebben. Misschien wel zinvol om dat even te laten testen bij de huisarts!

Hey meiden ,bij mij was het een geluk bij een ongeluk toen ik op een zondag een positive test had was ik blij want het is het mooiste je in je leven kan krijgen de dag na de positive test kreeg ik wat bloed verlies maar je hoort wel vaker dat het gewoon normaal is dus maakte ik me geen zorgen tot het die maandag avond stukken meer werd en ook bloed stollen verloor uit paniek de vk gebeld en die moest mij toch echt mededelen dst het een beginnende miskraam zou zijn nu 4 dagen verder is het bloeden zo goed als gestopt en alles is er uit . Ik hoor graag jullie verhaal ❤

Terug
Bovenaan