Hoe vertel je aan je ouders dat je zwanger bent, als zij er niet achter staan?

Hai Tes,

Ik was je al kwijt bij zwanger worden.. Gefeliciteerd!

Ik was ook 20 toen ik zwanger werd.. Mijn ouders zijn vreselijk geschrokken maar zagen in dat we dit wouden en konden. vanaf dat moment was er acceptatie bij mijn moeder.. Voor mijn vader duurde het nog even.. Die was pas blij toen de kleine man er was.. Nu vragen ze alleen nog maar naar de kleine en dan pas naar mij.. Ach ja.. Liever zo dan anders. Gun je ouders de tijd om te wennen..

Liefs,

Hoi keanosmama,
Ik klets ook nog mee op zwanger worden hoor!
Bedankt voor je felicitaties!

Heb jij het pas na 12 weken vertelt aan je ouders of eerder?

Ik had van t weekend een discussie met me vader, die zei dat hij het het liefst meteen zou willen weten ipv na 12 weken.. Vet moeilijk natuurlijk want ik wilde het niet over de telefoon vertellen.

Me nicht heeft namelijk dit weekend vertelt dat ze 6weken zwanger is. Dat betekent dat ze precies (ja echt precies!!) gelijk loopt met mij... Alleen weet iedereen het bij haar nu wel, althans de familie. Moet ik nu ook? Wat een vreemde gewaarwording zeg, dat zij ook op 19 april uitgerekend is.

Liefs,

Ik ben 22 en 11 dagen voor mijn 23ste verjaardag uitgerekend, Het lag bij ons niet in de planning. maar ik kreeg juist reacties als hehe eindelijk ( mijn vriend en ik zijn nu 1,5 jaar bij elkaar.) Die paar jaar maakt mij echt geen betere moeder. misschien ben jij wel een veel betere moeder Alleen al om het feit dat jij het ECHT wilde en het bij ons er meer een soort vanbij kwam waar we nu al heel erg blij mee zijn maar alles is bij ons toch een beetje versnelt terwijl jij er naartoe hebt geleefd.
zijn ouders ( zijn vader reageerde heel erg op de vlakte ala ben je er blij mee? is het niet een beetje te vroeg? Kunnen jullie dat wel aan?) en mijn moeder waren wel erg verbaasd en wat terughoudend, maar vinden het nu wel echt leuk.

Als jij het nog neit wilt vertellen hoef jij het nog niet te vertellen ook al heeft je nicht dat wel al gedaan.

Groetjes Sweetygirl

Hoi Tes,

Ik ken je natuurlijk al van het andere forum maar wou even zeggen dat ik 24 ben en mijn man 32 maar dat mijn moeder toen ze vermoedens had vorige week niet bepaald leuk reageerde op een mogelijke zwangerschap. Ze had liever gezien dat we nog wat tijd hadden genomen.. Ik snap dus helemaal dat je huiverig bent om je plezier te laten verpesten.
Wij gaan het wel vertellen volgende week trouwens, en dan maar hopen dat ze positief reageren!

Sterkte meid, we spreken elkaar!

Groetjes Sukkie

Terug
Bovenaan