Hoe vertel je het de aanstaande opa en oma?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hebben jullie misschien nog leuke ideeen hoe je het je ouders/schoonouders gaat vertellen??? Als het eenmaal zover is?
Zelf zat ik te denken om een zwangerschapstest in een pennenhoesje te doen en dan als kadotje te geven.

Andere ideeen zijn ook welkom!

Liefs Inge

ik zat te denken om van die mokken te kopen van liefste opa en liefste oma. en als we het gaan vertellen die dan te geven.
er is ook ergens een site met dat soort dingetjes t shirts petten pennen noem maar p. weet alleen niet meer welke site dat was

Hey.

Ik heb een shirt in huis liggen die onze dochter dan aan krijgt met
HOERA IK KRIJG EEN BROERTJE OF ZUSJE op de achterkant.
besteld via www.koterkado.nl
Nou hopen dat ze niet te snel groeit of dat ik snel zwanger word....hihi

Groeten van Miena.

Mocht het bij ons zover zijn dan nodig ik mijn ouders en zus uit voor het eten en leg ik op de borden een enveloppe neer. Moeten ze dan allemaal tegelijk openen en in de enveloppe zit een kaartje met: hoera gefeliciteerd, je wordt opa/oma/tante!!!
ZIe het al helemaal voor me hihi!!

Hoi,

Een kennis van mij gaf een handdoekje of washand met opa of oma erop vond ik ook een leuk idee. Zeggen jullie tegen je ouders of jullie er mee bezig zijn, dat vond mijn vriend zo'n raar idee. Als we zwanger zijn dan horen ze het vanzelf. Succes met je ideeen opdoen.

Groetjes Marjolein

hoi hoi ik zou het niet weten denk gewoon ouder wets pa ma je worden opa en oma , en ten me schoon ma ook. maar ga zo een test doen, en als die posietief is, dan ga ik wel iets leuks doen, me pa moet morgen competitie spelen met bowlen, dus dan neem ik een grote beer die trek ik een t-shirt aan en daar zet ik op: HUP OPA EN OMA HUP LAAT JE KLEIN KIND NIET IN ZIJN HEMPJE STAAN. wat vinden jullie ervan hahhaha:p

Hoi meiden,

mijn ouders verblijven veel in het buitenland, dus om het echt persoonlijk te vertellen, zou een kleine uitdaging zijn, of in combinatie met een vakantie aldaar in de buurt.... is ook leuk.

Bij mijn ouders zal het dus een blij telefoontje worden. En een e-mail met een foto van de test!!

Onze ouders zijn beiden al opa en oma, en dus willen wij ook iets leuks aan ze geven. Er zijn van die boekjes voor opa's en oma's te koop zag ik laatst.

Groetjes Noelie

He meiden!
Wij gaan als het zover is lekker koffie(ik dus sap...)  drinken en dan vragen we welke dag ze op willen passen! Ze hadden allemaal al aangegeven dat ze 1 dag in de week vrij zouden nemen om op te passen vandaar! (ja nu al...vooral mn schoonouders zijn er mee bezig...stiekum hopen ze het al...)
xie maantje

Terug
Bovenaan