hoe vertel je je ex dat je zwanger bent !!!

heeft er iemand ervaring met het feit dat je gescheiden bent en verder gaat met je leven.
Ik ben nu zwanger en weet niet hoe ik mijn ex dat moet vertellen mijn dochter van 5 hebben we het wel gezegt omdat ze al zolang vraagt om een broertje of zusje maar nu moet ik het wel ook hem vertellen zodat hij het niet van een ander moet horen maar hoe begin ik daarmee iemand die een idee heeft ?

ik zit er best wel mee ben met mijn ex 16 jaar samen geweest en nu sinds een jaar weg !

groetjes
 
ja dat zou ik best willen weten maar daar gaat het niet echt om ik wil weten hoe je zoiets het beste kunt zeggen vooral als je elkaar vaak ziet
hij zal het zeker niet graag horen dat snap ik maar van mezelf is dan toch de prettigste gedachte vind ik maar weet alleen niet hoe
 
ik heb na lang wikken en wegen samen met een vriendin die tussen ons staat een mail gestuurd en die heeft hij beantwoord natuurlijk wist ik dat hij niet blij is en dat hij ergens nog hoop had dat het nog ooit goed zou komen maar die is nu vervaagt voor hem .
en wat zijn mening beyteft die doet er niets toe idd want ik ga wel verder met mijn leven maar na 17 jaar samen zijn is er toch nog iets wat ik dan met respect wil doen voor hem
dank jullie voor jullie gedachtes
gr
 
goed van je dat je het verteld hebt. Ik snap dat het heel moeilijk voor je was maar ik denk dat het wel het beste is dat hij het van jou heeft gehoord. het lijkt mij verschrikkelijk om zoiets van een ander te horen. goed gedaan! en voor jou fijn dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken!
 
ja het lucht wel op ja gelukkig nu alleen hopen dat hij gewoon met onze dochter meegaat anders word haar zin ook mischien een beetje minder enthousiast heb het haar wel uitgelegd maar ja in hoever begrijpt een kind van 5 dat he we zullen wel zien
gr
 
Terug
Bovenaan