Hoe vertellen aan opa's en oma's?

Leuk idee van die chocoladeletters. De opa's en oma's hier zijn al op de hoogte dat ik misschien weer zwanger ben, dus als het echt definitief is, is de schok niet zo groot.

Dat kwam doordat ik me vorige week 's avonds ineens helemaal niet lekker voelde en bijna flauw viel. Mijn man was niet thuis en ik was alleen met mijn kleine meid (bijna 7 maanden). Dus kwamen mijn schoonouders (die hier dichtbij wonen) langs tot hij thuis was om 'op me te passen'. Dan heb je wel wat uit te leggen.

Groetjes, Marisa

Hoi allemaal,
Wat een super leuk ideeën! Wij hebben nu het boekje Opa en Oma Pluis gekocht voor onze ouders en voor mijn broertje en zijn vriendin heb ik stickers laten maken met daarop Oom en Tante deze kunnen ze op hun telefoon, ipod, pennen, enz opplakken!

Ga vandaag nog eventjes op zoek naar een echt Opa boek en een echt Oma boek. Vind de chocoladeletters ook erg leuk! Ga ik ook zeker doen! Als ze het dan nog niet snappen hahaha

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap!
Groetjes, Lieke

Wij hebben voor de opa's en oma's met sinterklaas een speentje ingepakt, ze vonden het erg leuk        

Wij hebben het gisteren verteld.

We hebben 2 speentjes gekocht met de teksten:

I love oma
I love opa

En ook hadden we echo fotolijstjes gekocht en daar onze eerste echo ingedaan. Onder de echo foto stond op een papiertje:

Wil jij mijn opa of oma worden?

Reacties waren super en ze vonden het een erg leuk idee om het zo te vertellen

xxx Nienke

Terug
Bovenaan