Hoe vertellen dat je zwanger bent?

<p>Hoi allemaal. </p><p>1 dec 3 positieve testen gehad! Morgen maken we een afspraak bij de huisarts. (Ik merk dat ik echt bevestiging nodig heb) het was namelijk niet geplant maar enorm gewenst. Nu willen we het heeel graag vertellen aan onze ouders. Weten jullie originele ideën om dit te doen? </p><p>Groetjes !</p>

Pas voorbij zien komen, en erg toepasselijk deze tijd van het jaar: chocoladeletters! Spel "opa", "oma", "baby"  en ga zo maar door in chocoladeletters en geef ze cadeau :) je kunt ze alvast op volgorde leggen, of de ontvanger er mee laten puzzelen :p

Wij hadden tekst borden laten maken vond iedereen een super leuk idee. Met erop een tekst bijvoorbeeld alleen de beste moeder word gepromoveerd tot beste oma! En daarnaast een foto van de echo eraan aan een knijper. Kan helaas geen foto sturen zo.

Wij hadden tekst borden laten maken vond iedereen een super leuk idee. Met erop een tekst bijvoorbeeld alleen de beste moeder word gepromoveerd tot beste oma! En daarnaast een foto van de echo eraan aan een knijper. Kan helaas geen foto sturen zo.

Wij hebben het afgelopen weekend verteld met een slap via pippaloentje.nl met de tekst ‘jullie worden opa en oma’ en die als sinterklaascadeautje gegeven. Helemaal in de wolken waren ze en mijn ouders in tranen net als ik zelf haha. Ben nu 8 weken.
Groetjes Jessica 

Wij hadden voor beide ouders een grote doos met daarin heliumballonnen van de Hema (‘hello baby’). In die ballonnen zaten roze en blauwe snippers. En in de doos hadden we allerlei kleine cadeautjes.
Bij rest van de families hadden we roze en blauwe muisjes verstopt in het gebak. En bij een goede vriendin van ons hadden we haar een foto laten maken waarbij we de echo foto vast hielden. Ze had het pas door toen we haar er op wezen eens heeeel goed op de foto te kijken, haha. 

Gefeliciteerd!
Wij gaan het met kerst vertellen middels een cadeautje: boekje van nijntje "opa en oma pluis". Voor oom en tante zijn we ook nog op zoek naar een origineel idee, dus ik lees nog even mee! 

Super leuke ideeën! 
Ik zag ook laatst een leuke kaart voorbij komen met een tekst erop kan je zelf verzinnen wat bijvoorbeeld wil je een geheimpje weten en dan moeten ze een gedeelte open krassen en daaronder dan de tekst van je word oma bijv. 

Terug
Bovenaan