Hoe vertellen dat je zwanger bent?

Wij hebben ook kras kaarten gegeven.
Maar dan zonder de tekst erbij van, we willen jullie een geheimpje vertellen.. want dan hadden ze het gelijk door!
Dus wij hadden een groot hart met onder de kraslaag, jullie worden opa en oma!!

Hoi! 
Gefeliciteerd!
Wij hebben van de week een kaartje gemaakt met schoenen van de oudste twee en een babyschoentje. Tekst in het kaartje met: Lieve oma, mag ik volgend jaar ook mijn schoentje bij je zetten? Liefs....
Met kerst vertellen we het een ander deel met een kerstbal met een echo erin. 
Succes! 

Oh wat een superleuke ideën allemaal! We gaan het Donderdag aan de ouders vertellen.  Mijn ouders hebben zoiets vaak heel snel door dus ik moet bedenken wat ze niet zo snel doorhebben.  We dachten ook aan een kerstbal of een boekje. 
of mss onze hond een slabbertje omdoen waarop staat dat hij grote broer word. ik zag online ook een fles wijn met een etiquete die je kan aanpassen. 

Gefeliciteerd! 

En wat een leuke ideeen allemaal zeg! 
Ik heb 30 Nov 2 posotieve testen gehad! Voor de zekerheid nog een clearblue gehaald- en jahoor nu 4-5 weken zwanger! Hoeveel weken zijn jullie en bij welke week besluit je het te zeggen?
Ik ben nog heel voorzichtig met juichen, want reeel gezien kan het natuurlijk nog alle kanten op gaan. 2 januari hebben we hopelijk onze eerste echo. 
Nu ben ik over 2 weken jarig en het leek ons leuk on dan onze ouders uit te nodigen, en het dan te vertellen met ingepakte I ♥️ Opa en Oma - slabbetjes. Ook omdat kerst en oud&nieuw eran komt en ik heeeel slecht ben in liegen!
We willen het onze ouders dolgraag vertellen, maar het is natuurlijk wel erg vroeg... wat denken jullie en bij hoeveel weken vertelden jullie het? Het liefst zou ik wachten tot de echo en daar een hartje gehoord heb, maar daarentegen zijn het wel onze ouders... 
Ben benieuwd naar jullie reacties! En lees uiteraard graag mee voor de ideeen ?

Hier hebben wij het met 7 weken aan onze ouders verteld. Vertel het vooral wanneer dit goed voelt voor jou en je partner;) 
Voor onze moeders beide het boekje opa en oma pluis (in ons dialect) met een clearblue erbij. Voor mijn vader een setje behangplaksel en een kwast ja die moet aan de bak en mijn schoonvader kreeg een 6pack 0.0 bier zodat ik toch nog een biertje met hem kon doen :) Voor mijn zusje had ik een boek gekocht: het voorleesboek voor de allerliefste tante. En voor mijn broer en schoonzus een rompertje laten bedrukken voor hun zoontje met: my future buddy is comming

Haha! Oh die behangplaksel met kwast vind ik echt geniaal!! 
Ik ga er nog eens over nadenken :) tenslotte duurt het nog bijna 2 weken.. 
Ondertussen blijk ik verder lezen voor andere ideeen ☺️

Groetjes,
Deedee

Mijn vader en zoon vrouw ook het boekje van nijntje opa en oma pluis gegeven (toen onder het mom van een vaderdag cadeautje) bij mijn vader viel het kwartje pas later, mijn tante had het direct door haha.
Mijn moeder een rompertje gegeven met liefste oma van de wereld. 
Beide ouders in tranen :)

Allereerst gefeliciteerd! Ik ben nu 17+1 weken zwanger van een zoontje en wij hebben het na de eerste echo aan onze ouders bekend gemaakt (we wilden eerst een echo met goede uitslag hebben voordat we het gingen delen ivm een miskraam eerder dit jaar) met een klein “cadeau kistje” waarin we een positieve test hadden gestopt, een echo foto, een rompertje, sokjes, Zwitsal wasgel en een klein weckpotje met een gummybeertje (snoepje) en op het potje geschreven “zo groot ben ik nu, opa en oma!”. Onze ouders vonden het super leuk! 
Aan mijn zusje heb ik een kaart gegeven omdat ze vlak daarvoor te horen kreeg dat ze haar diploma kon ophalen van haar opleiding, en in het kaartje geschreven “gefeliciteerd met je diploma TANTE!”. 
Veel plezier en een goede zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan