Hoe vertellen jullie het tegen familie en vrienden?

Leuke ideeen allemaal. Vooral die tekst in het foto lijstje; super!

Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad en zijn gelijk doorgereden naar m'n ouders.
We hadden Nienke een T-shirt aangetrokken met de tekst:

(voorkant)
50 % papa
+
50 % mama

(achterkant)
=
Nienke als grote zus

Ze kende het shirtje wel al, omdat we het op deze manier de vorige keer ook verteld had, helaas kreeg ik toen een paar dagen na het vertellen een miskraam.
Maar ze waren gelijk weer super blij en enthousiast. Extra leuk ook omdat we gelijk een dvd van de echo hadden meegekregen van de verloskundige. Dus ook zij konden gelijk een kloppend hartje zien!
Nu nog even tijd vinden om langs de schoonouders te gaan.

Voor de rest wachten we nog wel even tot na de volgende echo (over 3 weken)

groeten mama van Nienke

Nou wij hebben gisteravond dus beschuit met muisjes gesmeerd voor onze ouders. En de reactie was super leuk. Ik kwam binnen met een diendblad en zei dat ik nog wat had voor bij de koffie... "Oh echt waar..." riepen ze uit toen ze zagen wat ik op het diendblad had. Erg leuk en de oma's moesten toch even een traantje wegpinken. Erg leuk dus.

We wilde wachten tot de echo (6 april) en het dan aan de vrienden vertellen, maar we kunnen het niet meer voor ons houden en deze week gaan we het dus vertellen. We hebben nogal wat feestjes de komende tijd, en het valt wel heel erg op als ik nooit meer wat drink. Afgelopen zaterdag viel het al iemand op, maar toen heb ik maar gezegd dat ik aan de antibiotica zat. Maar dat hou ik natuurlijk geen drie weken meer vol

Dat idee van een fotolijstje is ook echt leuk zeg. En als je al een kindje hebt is het ook leuk om hem of haar een shirtje met tekst aan te geven waar een hint op staat.
Leuk om zo alle ideen te lezen.

Liefs Ladygaga
(7 weken)

haha, dat probleem met het niet meer drinken heb ik ook, het valt meteen op bij iedereen! probeer nu ook steeds een smoesje te bedenken, maar dat valt niet mee!!!

Iedereen heeft zo'n leuke ideeen, wij hebben het gewoon verteld in de zin van "jullie worden opa en oma" Thats it...hahahha. En ook dat vinden ze leuk.
Maar eerlijk is eerlijk.....iets anders is natuurlijk veel leuker hihi

Hoi Tinkerbell, iets anders hoeft niet persé leuker te zijn hoor... meteen zeggen waar het om gaat is ook goed, zo krijg je tenminste geen onduidelijkheid..

Wij hebben het gister bekend gemaakt aan onze vrienden. En omdat we niet bij iedereen langs kunnen gaan omdat dat gewoonweg lastig te plannen is heeft mijn mannetje een hele leuke mail in elkaar gezet met oa een foto van een clear blue test. Met het gevolg dat mensen bellen en terug mailen met de vraag of dit serieus is.. haha, wij moeten er in elk geval wel erg om lachen.. en de reactie's dan zijn echt super leuk!!

We konden het nu ook niet langer meer geheim houden. We zijn er zo blij mee..
6 april hebben we de eerste echo en dan ben ik volgens mij 10 weken.

Groetjes Ladygaga
7,4 weken

Terug
Bovenaan