hoe vertellen jullie het

graag zou ik de verhalen willen lezen hoe jullie het vertellen met een rompertje of beker met julllie worden opa oma tante oom
tijdens een etentje?
en wie eerst opa oma tante oom vrindin?
ben benieuwd!!

Wij hebben een shirt besteld met de tekst: Ik word Grote Broer.

Een paar mensen weten het, vanavond de eerste echo en als alles dan goed is, dan wil ik het toch wel graag aan onze ouders gaan vertellen. Verder ben ik niet heel selectief van wie eerst.

Spannend!

Wij hebben t mijn ouders al verteld. Bij mijn moeder liet ik zwangerschaptest zien, mijn vader meteen na de test aan de telefoon gehad ! En morgen naar de eerste echo, gaan we naar huis, bakken cupcakes, wat glazuur erover en door elkaar gemengde roze witte blauwe muisjes eroverheen en gaan naar schoonouders toe, en zeggen dat we nog taart over hadden, :).

Toen ik in mei zwanger was, helaas mis gegaan. hadden we met moederdag n tut in gepakt en ze dachten dat het sieraden waren en zeiden meteen dat had toch niet gehoeven en toen ze t open maakte sprongen ze n gat in de lucht zo blij en huilen, het kon wel bij " lachen om home video's"

Liefs

Een vriendin wist het vanaf dag 1 rn vanweekend hebben we de tantes ooms en opa's en oma's verteld.
Mijn zoontje had op de verjaardag van mijn man een shirt aan met ik word grote broer!!!

Mijn ouders en schoonouders weten het sinds de dag van de positieve test. Wij hebben onze dochter hun een kaartje laten geven met daarin een gedichtje. Wel leuk dat ze eerst allebei dachten dat het een verjaardagsuitnodiging was (dochter is in oktober jarig wordt ze 2).

Morgenavond na de echo ga ik mijn broer, en zwager inlichten per telefoon, en verder doen we er niet geheimzinnig over. Mochten mensen het nog niet weten op mijn dochters verjaardag dan vertellen we het daar ook nog.

en woensdag zal ik het ook op mijn werk.

o ja werk jee nou die zouden van mij er ook niet echt blij mee zijn

leuk hoor al jullie verhalen
hahahaha ja oma die een gat in de luch sprong ja leuk hoor

bij mijn eerste hebben we een kinder tasje gevuld met logeer spullen voor de opa en oma's

bij mijn tweede ja wist iedereen het eigelijk al konden ze het aan me gezich aflezen van af dag 1

mijn vrindin had ik een romper laten zien zo van kijk wat ik voor iets leuks heb gekocht haar reactie wat moet je daar nu mee hahah

Wij hebben het afgelopen zaterdag verteld, tijdens de verjaardag van de oudste. Gewoon van: we hebben een verrassing!. En ook op volgorde van hoe de visite binnenkwam. Het was wel een verjaardag met alleen familie, als er ook vrienden kwamen hadden we het zo denk niet gedaan, dat wil ik nog even stil houden....

Wat hebben jullie het al leuk verteld. Wij hebben de grote broer ook een shirt aangetrokken, speciaal gemaakt. Onze ouders,broer en zus weten het, verder alleen de buurvrouw en de buurvrouw bij wie de MvM flessen staan

Terug
Bovenaan