Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb chocolaatjes gekocht voor mn ouders en schoonouders met roze en blauwe muisjes en die gewoon gegeven. Het duurde even voor het kwartje viel. Heel grappig om te zien!
Afgelopen vrijdag hebben wijop mijn schoonvader zijnverjaardag een foto lijstjegegeven met de eerste echo erin, hij HD het niet zo snel door minimum schoonmoeder wel . Mijn moeder is ook binnenkort jarig en daar gaan we het ook zo doen. Mijn beste vriendin was gisteren hier op visite die heb ik een foto van de test gewats appt en gezegd ik heb je een raadsel gestuurd, duurde even voordat ze de telefoon pakte maar toen was ze oor het dolle heen
Overige vrienden en werk vertellen we nog even niets.
bij de 1e hadden we de opa's en oma's leuke moke gegeven met de tekst: jij bent de allerliefste opa/oma.
bij de 2e hadden we de kleine een shirt met big brother aan gedaan, het duurde even voor het kwartje viel...