Hoe vertellen?

Hoi meiden,

Hebben jullie al bedacht hoe jullie het wereldkundig gaan maken en wanneer?

Ik denk dat wij wachten tot de 12 weken ongeveer. Ik ben in die buurt ook jarig en vind het wel leuk om het dan te zeggen!

Wordt wel lastig want wij gaan ook nog een week met mijn familie op vakantie.

Iemand nog leuke ideeen?

groeten

Vorige keer hebben wij het al verteld bij ruim 5 weken tegen ouders en broers/zussen en pas na de 12 weken tegen de rest.

Nu wil ik nog wel even wachten en het nog even ons geheimpje laten. Ik denk dat als we voor een echo geweest zijn het gelijk aan mijn ouders vertellen, want dan moeten we daar nog onze kleine meid halen. En in dat weekend ook bij mijn schoonouders. Eens kijken of we het de kleine meid zelf kunnen laten vertellen.
Zou wel grappig zijn als zij zegt mama heeft een baby in haar buik. Ik ben zo benieuwd naar de reacties.

Hoi hoi

Ik heb het alleen aan me ouders en 1 broer verteld. De rest hoord het later wel. Wij zijn niet zo hecht zeg maar. Maar we hebben het gister onze dochter van 2 laten vertellen. Die zij eerst tegen me moeder "oma ik krijg een broertje" hihihi. Toen hadden ze het in eerste instantie neet eens door dat duurde even. Maarja uit eindelijk kwam het wel goed en waren ze erg blij.
Of kleine beschuitjes met gekleurde muisjes.

Liefs

Hay hay,
Als je rond die tijd jarig ben, in plaats van gebak... beschuit met muisjes!!

Of bij het tweede bakkie koffie baby chocolade flikken   (met muisjes)!!!

Hier weet ik ook nog niet hoe we het gaan vertellen... Mischien dat ik onze zoon een t-shirt aantrek met Stoer, ik wordt grote broer!!
ofzo... weet het echt nog niet!!

ik had een shirtje voor mijn dochter met op de voorkant hoera en een feestpopje en op de achterkant ik krijg een zusje of broertje.
mijn ouders en schoonouders vonden het helemaal super. en ook mijn broertje en schoonzus.
mijn zusje heb ik gebeld want die was niet thuis. ik vroeg of ze wist of ze 2 oktober toevallig vrij was, zij heel serieus in haar agenda kijken. en toen heb ik gezegt dat ze maar op moest schrijven dat ze dan op kraamvisite moet. ze stond op het treinstation te gillen omdat ze zo blij was haha.
onze beste vrienden zijn ook zwanger alleen 8 weken verder. voor hun heb ik een rompertje die mijn dochter ook gaat geven, hierop staat wil jij ONS vriendje zijn.
ze weten wel al dat we bezig zijn dus hoop dat ze het meteen snappen.
kus krista

Heb het dit weekend aan de  ouders verteld. Voor mijn dochter een shirtje besteld met de tekst: Hoera ik word een grote zus!. Mijn ouders zagen het meteen, erg leuk. Voor bij de koffie hadden we ook nog muffins gebakken met muisjes erop. Pas over een week of vier willen we het de rest gaan vertellen, waarschijnlijk. Even kijken of het lukt om onze mond te houden.

Bij de oudste kwamen we er achter dat we zwanger waren toen iedereen net op vakantie was, ik was toen al bijna 8 weken zwanger. We hebben mijn schoonouders die voor 4 weken in Frankrijk zaten een foto gestuurd van de echo, Mijn ouders hebben we de foto in een lijstje gegeven toen ze terugkwamen van vakantie (na een week).
Bij de 2e hadden we de ousdste een shirt aangedaan met 'ik krijg een broertje of zusje' erop.
Deze keer geven we iedereen een cd met foto's van onze meiden, daar heeft de familie al vaak om gevraagd, maar wij wilden natuurlijk wachten tot ik weer zwanger was. We hebben een mapje voor ieder kind en dan ook voor de baby verwacht in oktober, met daar dan de echofoto op.
Nu nog zo lang onze mond weten te houden!
Groetjes

hoihoi,
wij hebben gister aan mijn schoonouders vertelt dat we zwanger waren... gewoon vertelt..
mijn ouders iztten nu in het buitenland.. dus nog even wachten tot die terug zijn...
en dan broers en zussen vertllen... verder willen we hetnog helemaal stil houden...
groetjes fem

Terug
Bovenaan