Hoe vertellen?

Mmm, wanneer vertellen, het is al moeilijk om het voor me te houden!

Wij willen nog een paar weekjes wachten en dan onze eerste een t-shirt aantrekken.,

Die tekst "Stoer, ik word grote broer!" vind ik erg leuk! (bedankt diegene die het al heeft neergezet)

Nu nog volhouden tot die tijd!

Succes en geniet ervan

x Els, mama van Quentin 21.09.2007

Wij   zijn echt heel erg slecht in het voor ons houden
We hebben het beide keren al meteen verteld aan de ouders en schoonouders.
Maar voor de rest tot na de eerste echo.
Dan mocht iedereen het weten. We hadden toen onze oudste een shirtje aan gedaan met hoera ik worsdt grote zus!
Nu heb ik voor mijn schoonouders een kaartje gekocht, met gefeliciteerd, een kleinkind. Nu kunnen ze dat nog heel dubbel opvatten, want mijn schoonzusje heeft net verteld dat ze zwanger is (net 1 weekje voor ons dus). Maar ik heb er een tekst in gezet, waaruit ze het moeten kunnen opmaken. Ben benieuwd of ze het meteen zien en wat ze er van gaan vinden. 2 zwangeren tegelijk in de familie.
Ben ook erg beniueuwd naar de reactie van mijn schoonzusje,

Hallo,
Wij hebben besloten om het deze keer wat langer ons geheimpje te laten zijn.
Bij onze zoon hebben we het rond 7 weken aan mijn (schoon) en mijn broer en zus verteld. Pas na de echo hebben we het aan onze vrienden en op het werk verteld.
Nu willen we het pas na de echo vertellen. En ik moet zeggen dat ik dat best wel lastig vind, nu al.
Een vriendin weet het wel, maar zij woont aan de andere kant van het land.

Gelukkig is er internet, waar je met zwangeren gewoon over alle kwaaltjes enz kunt kletsen!

Groetjes
Willemien

Wij hebben het ook nog niet verteld. Ik wil wachten tot ik de echo heb gehad met 10 weken, dan weet ik pas zeker of alles goed is. Je hoort zo vaak over een leeg vruchtzakje enzo. Niemand verwacht van ons dat we zwanger zijn, dus ik wil ze niet blij maken met een dode mus.
Ik wil een kopie van de echo in een fotolijstje doen en dat kado geven.
Alleen ga ik met mijn moeder een weekje op vakantie net voordat we de echo krijgen, aangezien wij nogal wijndrinkers zijn, zal ik het haar in de vakantie al moeten vertellen.
Misschien dat ik roze en blauwe babysokje in pak en dat geef, ik weet het nog niet.

Hallo dames!
Ik was vrijdag de 6e jarig. We zijn toen uit gaan eten met onze ouders. Daarna zouden we bij ons thuis nog een kopje koffie drinken met een stukje vlaai. In plaats daar van hadden we beschuit met muisjes gemaakt!
Je had die gezichten moeten zien! Geweldig! Ze wisten het meteen! Erg leuk!
Verder wachten we nog even met het vertellen tot dat ik voor de 1e keer bij de verloskundige ben geweest.
Mag de 19e voor de 1e keer gaan. Maar dat duurt nog zoooooo lang!
Groetjes Renate

wij wachten zoziezo nog een tijd! Mijn ouders krijgen het te horen als ik de 1e echo gehad heb! De rest met 12 weken!

Mijn dochter krijgt een zwart tshirt aan met aan de voorkant Geef mij een dikke kus (tekening kus) en op de achterkant want ik word grote ZUS!!

Wij vonden dit een erg leuk idee

Terug
Bovenaan