Hoe vertellen?

Hoe hebben jullie je ouders/broers/zussen verteld dat jullie weer in verwachting zijn/waren? Maakten jullie dan 'gebruik' van je andere kind(eren)? Bijvoorbeeld met een shirt waarop staat: 'ik word grote zus/broer' ofzoiets?
Ik wil mijn familie op een leuke manier het grote nieuws vertellen. Maar ik weet niet zo goed hoe...
Alle tips zijn welkom :)

Groetjes,
Dory

Hey,
Wij hebben het idd op een t-shirt geschreven,(kun je ook maken via hema.nl) daar een vestje over, ik liet mn moeder het vestje uitrekken en toch duurde het nog een paar minuten voor ze het zag..
Je hebt ook leuke slabbertjes, met liefste opa/oma ed die kun je ook als kado'tje inpakken en die geven.
Je kunt ook kleine cakejes bakken en daar op elk 1 letter schrijven "baby op komst" ....
Spannend he, om het te vertellen!!! Laat je weten wat het wordt??

Groetjes MJ

Hoi,

Bij mn ma had ik toendertijd een berenknuffel die een baby-berenknuffel in zn handen hield gegeven met een gedichtje. Duurde ff voor ze hem doorhad hihi.
Voor schoonfamilie had ik een taart gebakken met een babypoppetje erop. Die snapte het meteen.

Voor mijn vader had ik een knuffel laten zien van een ooienvaar waarop stond: Laat mij weten wanneer ik langs moet komen. Hij snapte er niks van hahahaha.

T-shirt voor de eerste is leuk. Je kan je kleine ook een kadootje aan oma laten geven met een slabbetje. Of een foto maken waarin zij een spandoek vasthoud waarop staat dat er een tweede komt en die foto dan geven.

Ach ik weet zoveel. Ik hoop snel ook het mooie nieuws te kunnen vertellen.....

Liefs Irene

Vindt het wel grappig om even te vertellen hoe wij het de vorige keer gedaan hebben.
Toen ik mijn eerst echo kreeg wist nog niemand dat ik zwanger was en toevallig had ik mijn paard even daarvoor ook laten dekken. dat was wel bekend bij m'n ouders en schoonouders.
We zijn toen met mijn echo bij hun op visite gegaan en hebben gezegd; Kijk, dit is de echo van het veulentje, leuk he!!!
Aangezien onze ouders eigenlijk een leesbril nodig hebben konden ze in eerste instantie niet zien dat de naam van het ziekenhuis erboven stond en wisten zij veel dat je bij een paard geen echo mee naar huis krijgt....
Het was jammer dat mijn schoonzusje als dokters assistente wel de kleine lettertjes las dus toen hadden ze het door. Bij mijn ouders heeft het wel 10 minuten geduurd, moest mijn vader zowat dwingen om zijn bril op te zetten zodat hij het beter kon zien;)
Mocht ik weer zwanger worden dan wordt het gewoon een t-shirt voor onze dochter, of misschien komen hier nog wel leuke tips binnen...

Groetjes,

mn ouders wisten al dat we graag een 2e wilde, dus toen het zover was, heb ik algillend en huilend mn ouders gebeld (het was zondag avond dus mn vader zat naast mn moeder op de bank)
niet echt een orginele manier dus hahaha.
daarna kreeg ik gelijk mn broer en mn zusje aan de telefoon, aangezien mn moeder ook aan het huilen was van blijdschap en mn broer en zus zo keken van huh??? wat is er???
dus ook via de telefoon.
mn oma en opa ook via de telefoon.

mn ooms en tantes heb ik ingelicht via de mail. een gedichtje vanuit nathalia.
ben er een hele dag mee bezig geweest, om 4 zinnentjes te laten rijmen op een leuke manier hahahahahha.

liefs, do

bij nathalia had ik trouwens mn ouders, opa en oma gebeld, met de vraag of ze vanavond thuis zijn, want dan kwamen we even op visite. tja, toen wisten mn moeder en oma eigenlijk al genoeg hahahahha

Terug
Bovenaan