Hoe vertellen?

Wij zijn 'gewoon' op bezoek gegaan bij de opa en oma's en daar krijgen de kinderen altijd wel wat lekkers te eten en te drinken, zo ook die keer.... 'wacht even', zei ik, 'even een slabber aandoen anders zit alles onder' ...... zij hadden niks door. Op de slabber stond iets van: Hoera wij krijgen een broertje of zusje!. ...... mijn vriend en ik zeiden niks..... en na een tijdje zagen ze het dan... "huh, wat staat er op dat slabbertje!"..... hahahaha. Heel leuk, vooral ook omdat ze een derde zo snel niet verwacht hadden haha.
Succes! Leuk is het om zoiets weer te doen!!!!
Gr's Noor

mijn moeder was erbij toen ik erachter kwam dat karlijn op komst was ( bij de dokter )
daarna naar hun huis gegaan en t mijn vader vertelt en daarna mijn mannetje telefonisch op de hoogte gestelt omdat ik meteen na t ziekenhuis moest omdat ze een bbz vermoedde omdat ik zo'n buikpijn enz had
maar ze bleek dus toch goed te zitten hahaha

mijn schoonouders hebben we op friso's verjaardag de 1ste echofoto in de handen geduwd en gevraagd of ze wisten wat dit was
en het toen dus vertelt

bij floor heb ik mijn ouders gewoon gebelt met de mededeling dat ze weer opa en oma werden en bij mijn schoonouders hebben we eerst gevraagt hoe ze zouden reageren als wij weer een kindje zouden krijgen waarop ze zeiden dat ze dat dan wel verwachtte
maar ze hadden nog niks door ( hadden een gesprek omdat we al 7 jaar met elkaar in de kreukels lagen en er op karlijn heel slecht gereageerd werd ) en daarna hebben we het dus vertelt

toen we wisten dat we weer een meid kregen hebben we t karlijn vertelt en die mocht aan iedereen vertellen dat ze een zusje kreeg
was erg grappig om te horen

: mamma zusje buik hahaha

gr maurilla

Het is hier nog niet aan de orde, maar vind persoonlijk het t- shirtje als grote broer of zus wel heel leuk.

Bij Daniel hebben we hier bij de bakker bonbons gekocht zag eruit als een mini beschuitje met rose en blauwe muisjes, en andere bonbons laten inpakken in de vorm van een babytje met rose en blauw en toen mn schoonmama s'avonds bij ons kwam eten en we daarna thee gingen drinken hebben we haar het doosje bonbons gegeven.
Toen ze het doosje open maakte en al dat rose en blauw zag haha sprong ze gillend door de woonkamer... hoera ik word weer opa en oma.
Daniel is haar 8e kleinkind en ze reageerde weer zo lief en spontaan.
Misschiend dat we haar weer op een lieve manier rond of na de zomer mogen verrassen dat ze haar 10e kleinkind mag krijgen hahaha of mn zwagers/schoonzussen moeten ons voor zijn

Liefs Marina

Toen ik zwanger was van Jasmijn heb ik direct mijn moeder gebeld! Ik had het graag ook op een speciale manier verteld, maar ik kon het niet voor me houden.
Toen ik zwanger was van Lukas wilde ik het koste wat het kost niet meteen vertellen omdat ik het nu wel speciaal wilde doen. Het koste me heel veel moeite om niet meteen te bellen, maar het is gelukt! Toen we bij mijn ouders op bezoek kwamen gaf ik ze een boekje van nijntje. kleine pluis heet het geloof ik. Daarin krijgt nijntje een broertje of een zusje. Mijn moeder pakte het uit en las het boekje. Ze dacht in eerste instantie dat ik het had gekocht omdat het een boekje van vroeger was ofzo (ik ben nogal van de nostalgie dus vandaar ;o)). Op de laatste bladzijde had ik een foto geplakt van Jasmijn met de zwangerschaptest in haar hand. Ik had er bij geschreven: Hoera ik krijg een broertje of een zusje!
Mijn schoonouders hebben we allebei alleen de foto gegeven. Ze dachten allebei: wat een leuke foto, en verder niets. Hahaha! Ze zagen niet dat het een zwangerschapstest was :eek:s

Succes met vertellen!!

Liefs Trudi

hoi,

wij hebben voor kelwin een t shirt besteld met de tekst: Hoera!! ik word grote Broer! en daarmee zijn we eigenlijk de verjaardag van mijn broertje die jarig was heen gegaan.. niet iedereen had het meteen door hihi was wel grappig. maar ook erg leuk die reacties... mn moeder wist het al.. en aangezien ze bij ons de trap kwam schilderen en ik s ochtends nogal moest overgeven en veel misselijk was dacht ik laat ik het haar maar vertellen voordat ze er zo achter komt... en die vond het ook erg leuk.. nu worden ze voor de 2e keer oma en opa en van de andere kant ook.. dus dat is ook best wel spannend.
Groetjes, Christien

Hoi!
het is hier nog niet zover, maar als het zover is dan nemen we de cd van k3 mee naar beide ouders en mijn broer/schoonzus en dan spelen we alleen het liedje "hiep hoera voor de nieuwe baby" af. Kijken hoe lang het duurt eer ze het doorhebben, want Isabelle is verslaafd aan K3 en danst er zo lief en tegelijk ook gek op, dat ik denk dat niemand naar de tekst let...

Als het zover is, horen jullie wat de reacties waren.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan