Hoe vertellen

Hallo,

Volgende week woensdag (de 16e) hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Zondag (de 20e) is het vaderdag. Dan willen wij graag vertellen dat we een kindje krijgen. Heeft iemand nog leuke ideeen om het te vertellen???
Of een cadeautje om dan te geven?

Liefs Linn
 
bv voor jullie vaders een slabbertje of rompertje met voor de liefste opa. of je hebt ook van die boekjes hoe wordt ik een leuke opa of zoiets.

wij hebben de eerste keer een foto van de test gemaakt en die kado gedaan samen met een doos van die choco flikken met roze en blauwe muisjes.
de 2e keer onze dochter een tshirtje gekocht met de tekst ik word grote zus.

ik elk geval heel veel plezier bij de echo. en proficiat met de zwangerschap
 
ik heb mijn zus haar ogen dicht laten doen en toen mocht ze voelen wat het was.
ze was helemaal verbaasd.
bij de rest van de familie heb ik het gewoon verteld.

bij de 2e (zodra ik zwanger ben) dan ga ik een tshirt laten bedrukken met op de voorkant: geef mij maar een dikke kus.... en dan op de achterkant: ik word grote zus
 
Bij de eerste hadden we de zwangerschapstest ingepakt. Erg grappig want het duurde lang voordat ze door hadden wat het was. Mijn schoonmoeder herkende het helemaal niet dus die hebben we het maar verteld.

Zoals mijn voorgangers zijn we nu ook voor het shirtje gegaan. Al heb ik dat shirtje gewoon zelf gemaakt. Geen rijmpje (daar houd ik niet van) gewoon heel groot en kleurig: "Ik word grote zus!"
Was ook erg grappig. We komen aan mijn moeder pakt de kleine van me over en zegt "wat heb je weer een leuk shirtje aan" en loopt met haar naar de tuin. Wij laden de auto uit, komen binnen. Mijn moeder staat verbaast te kijken: "Is dat echt wat er op dat shirtje staat??"
haha
 
Wij hebben een foto van de test gegeven met een verhaaltje erop. verder heb ik voor vaderdag een rompertje gekocht met de allerliefste opa met hartjes erop.
van de prenetal.
 
Een vriendin van mij heeft voor haar familie een fles wijn gekocht (1 voor elk gezin) daar het etiket afgehaald en een kopie vd echo opgeplakt. Ik vind dat een orgineel idee...helaas lag ik met 5 wkn zw al in het zkh en wist iedereen het al.
 
Terug
Bovenaan