Hoe vertellen

Ik heb een foto van de kinderen gemaakt op hun rug op de grond.
Allemaal een shirt aan met nr. 01, 02 en 03 erop.
Er een klein shirtje tussen gelegd met nr. 04 erop.
Die foto heb ik in transparant folie gepakt met roze en blauwe muisjes erin.
Zondag krijgen ze opa's en oma's dat (m'n moeder is dan jarig)!!

Veel plezier met bedenken en geven!!
 
Bij de eerste zwangerschap hebben we het gewoon verteld, ze hebben het geraaden toen we op visite waren.
Bij de 2de hebben we dochtertje een t-shirt laten maken met tekst geef mij sne een kus, want ik word een grote zus
Bij de 3de kreeg onze dochter een t-shirt met de tekst ik ben blij, ik krijg een broertje of een zusje er bij en onze zoontje stoer ik word een grote broer.

wat ik bij mijn vriendin heb gezien was aan de voorkant ik heb een geheimpje........achterkant en die zit in mama's buik

je kan ook een foto van de echo in een foto lijst doen en daar onder een teks mag er over.....manden mijn echte foto in of iets in die zin
 
Hey meiden,

Als het goed is mag ik me hier ook komen aanmelden...

Ik wil dalijk denk ik een taart latenmaken met de echofoto en een rand van roze en blauwe muisjes, en die op tafel serveren... kijken of ze het doorhebben...

Groetjes M
 
hallo,

Wat ben ik trots dat ik me hier ook aan mag melden :D. Ik ben 22 en 6,5 week zwanger. Komende donderdag heb ik mijn eerste echo en weten we of alles goed is. Al voel ik me erg zwanger!!

Als met de echo blijkt dat alles goed is met onze baby, willen we het onze ouders graag al vertellen. Mijn moeder heeft (denk ik) iets of wat in de gaten, maar de rest verwacht het totaal niet!

Daarom ga ik een taart laten maken met de echo foto erop. Ik nodig mijn ouders en mijn schoonouders uit voor een "kopje koffie" en zeg dan dat we taart hebben gekregen, maar het niet alleen op kunnen.
Voor de tantes en oom kopen we voor ieder een fotolijstje. Daar stop ik dit gedicht in:
het is hier donker, het is hier puik
ik zit lekker warm in mama's buik
nu ben ik aan het groter groeien
want ik ben nog maar heel klein
ik vind het leuk dat (Jullie) jij
mijn oom/tante mag/mogen zijn
jullie kunnen mij nog niet horen
jullie kunnen mij nog niet zien
In februari word ik geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien?

Voor mijn vrienden koop ik roomsoesjes en dompel die in witte chocolade. Daarna dompel ik ze meteen in roze, blauwe en witte muisjes en zet die gewoon op tafel. Kijken bij wie het kwartje als eerst valt!

heel veel succes met vertellen!!
 
hallo
ben ik weer. ik was op hema.nl aan het kijken en daar kun je voor 7 euro 6 tompoezen ontwerpen. Eigen tekst, foto of iets dergelijks. Ook een super leuk idee! dat ga ik doen in plaats van een taart!

groetjes evelien
 
Terug
Bovenaan